The Big Ear - True Love

Vind de muziek erg tof gedaan, lekker duistere sfeer. Moest er wel echt even inkomen omdat dit enorm anders is dan de afgelopen 5 tracks die ik geluisterd heb. Zoals genoemd combinatie van gitaar met strakke drumkits werkt goed. De stem echter werkt voor mij niet. Zowel de klank als ook de lame timing stoten mij af. Waarschijnlijk is het smaak, maar ik had uiteindelijk moeite de hele track door te komen terwijl 80 procent van de productie gewoon super is.
 
Ode aan de zon? Of toch meer iets voor de beginnende suicidaaltjes?
Niet mijn ding, maar wel ok. En het houdt de aandacht vast, dat is sterk.
 
Ik las eerst de songtekst en de track was heel anders dan ik verwachtte.. :-)
Het doet me in de verte een beetje aan Joy Division denken... Maar de vocal klinkt misschien nog iets te droog en wat snerpend?
 
Een lekker anders en schurend nummer. De tekst vind ik erg leuk en origineel: een lied over de zon dat op mijn lijf is geschreven. Als ik in het zonnetje naar mijn werk fiets en daar heel erg van geniet en kijk naar al die mensen die gehaast en gestrest niet lijken op te merken hoe lekker dat zonnetje is denk ik vaak: "Mensen! Kijk toch naar die prachtige zon!"

Ook grappig vind ik het idee dat de zon kan "houden van" zoals uit je tekst blijkt. De haperende zang (ook al was dat je bedoeling) vind ik dan wel weer een beetje jammer.
 
Zo de knetter! Ik verwachtte een gezellig zonnig trackje te gaan horen. Kom ik even van een koude kermis thuis zeg! :D De track raakt duidelijk wel een gevoelige snaar, niet in het lieflijke maar in iets anders (lastig te omschrijven). En als muziek mijn stemming kan beïnvloeden, is het dus goed gemaakt.

Dit nummer is niet mijn smaak maar deze comment wilde ik wel even een stem geven want ik heb er hartelijk om kunnen lachen :D
 
Volgens mij hoor ik je lachen onder het zingen :D dat vind ik een tikje jammer. Maar wel begrijpelijk want ik had hetzelfde!
 
Back
Top