rangerofficieel - Asjemedist

rangerofficieel

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juni 2017
Berichten
73
Beste vrienden en vriendinnen, wij willen bij deze onze track inzenden. De beat heeft Dilago voor zijn rekening genomen, mijn toevoegingen zijn de trompet en het orgeltje met de synth. Naar onze mening heeft het totaal geresulteerd in een beuker van jewelste!:okdan:

Met vriendelijke groeten,

 
Last edited by a moderator:
Ben helemaal niet voor Nederlandse rap (en nog 10x minder Franse).. maar deze track vind ik helemaal niet mis. Vocals en muziek complementeren zich goed.
 
OK had hier na 3 seconden genoeg van..lol.. dit is echt niks voor mij.
 
Omdat mijn vorige poging wat kortaf was, heb ik het nog ff een kans gegeven. Ik hou absoluut niet van NL rap, dat moge duidelijk zijn, maar mijn smaak daar gelaten klinkt het technisch gezien OK. Vocalen kunnen nog wat compressie gebruiken wellicht, omdat de dynamiek wat fluctueert.

Voor mij valt dit in het vakje blufrap.. stoere teksten over stoere mannen. Maar dan moet het ook een beetje explosief klinken, en dit klinkt een beetje te lief hier en daar. De intonatie klinkt alsof je beschrijft wat je vanavond gegeten hebt, terwijl je eigenlijk wilt zeggen dat je de linkste gast in de block bent.. dus knallen met die handel!
 
Omdat mijn vorige poging wat kortaf was, heb ik het nog ff een kans gegeven. Ik hou absoluut niet van NL rap, dat moge duidelijk zijn, maar mijn smaak daar gelaten klinkt het technisch gezien OK. Vocalen kunnen nog wat compressie gebruiken wellicht, omdat de dynamiek wat fluctueert.

Voor mij valt dit in het vakje blufrap.. stoere teksten over stoere mannen. Maar dan moet het ook een beetje explosief klinken, en dit klinkt een beetje te lief hier en daar. De intonatie klinkt alsof je beschrijft wat je vanavond gegeten hebt, terwijl je eigenlijk wilt zeggen dat je de linkste gast in de block bent.. dus knallen met die handel!

Lekker old school in trant van Cypress Hill, House of Pain. Rap vind ik minder klinken:P
 
lekkere afwisseling tussen al de tracks hier. Stem klinkt iets te dof/overheersend (live) maar het geheel lekker hoor. Goeie hiphop energie
 
Vet man! Goede teksten, goede flow en toch een puntje van kritiek: De vocals iets meer oppoetsen. Soms klinkt 't wat nasaal en 't kan wat frisser. Heerlijke beat man!
 
Bedankt voor de reacties!
Voor mij valt dit in het vakje blufrap.. stoere teksten over stoere mannen. Maar dan moet het ook een beetje explosief klinken, en dit klinkt een beetje te lief hier en daar. De intonatie klinkt alsof je beschrijft wat je vanavond gegeten hebt, terwijl je eigenlijk wilt zeggen dat je de linkste gast in de block bent.. dus knallen met die handel!
Lol, ik begrijp je punt maar schreeuwden Batman en Superman als zij gedist werden? 8o)
 
Goeie beats, flow, en rap.
Lekker rauw ook, meer- of andere inhoud aan de lyrics zou nog beter zijn.
 
Niet mijn muziek maar wel goed in elkaar gezet en kan me voorstellen dat medetappers dit wel kunnen waarderen. Ken Kamikazi bijvoorbeeld persoonlijk en lijkt mij dat hij dit wel kan waarderen.
 
Nah, niet voor mij. Ik kan helemaal niets met stoerdoenerij over klappen krijgen en namecalling. En da's jammer want daarmee heb ik totaal geen oog/oor meer voor de productiekwaliteit. Sorry.
 
Blijkbaar heb je niet goed naar de tekst geluisterd want niemand zegt dat iemand klappen krijgt. Er wordt alleen maar gezegd dat je achter het net vist en gedreigd dat er wat van je behang gevonden wordt lol!
 
NWA sound hehe, ik vind deze oldskool sound gaaf, wel kan ik echt niet tegen nederlandse rap. Ik krijg altijd zo een brainpower flashback zodra ik nederlandse rap hoor in een track. De enige nederlandse rap die ik kan hebben is eigenlijk DJVTW omdat ze echt hun eigen ding doen maar toch ik hoor dit 10 keer liever dan de nieuwe puber hiphop wat tegenwoordig in opkomst is en veel op de radio wordt gedraait.
 
Back
Top