Royoz - Don't Stop Revealing (ft. Nadine)

Royoz

Stamgast
Lid sinds
4 oktober 2008
Berichten
163
hallo allemaal!

Misschien niet een heel gebruikelijk genre hier, maar omdat alle stijlen zijn toegestaan voor
de Synthforum Contest, bij deze mijn inzending voor dit jaar :-)

Groeten van Royoz

 
Last edited by a moderator:
Klinkt erg goed! Lekkere song, fijne mix, groove, kan zo de radio op :)
 
Gitaar introotje kan me steeds boeien. Verder mis ik een vettig orgeltje en/of funky clavinet.
Maar dat kijk ik graag door de vingers. Idd fris tussen de rest, maar mis net de wat strakkere afwerking voor dit genre.
7,5/10 ;-)
 
Lekker frisse en aanstekelijke track, met een goede drive. De begeleiding vind ik wat vlakjes soms, iets voller afmixen misschien, of een dikke orgel of zo ja! En een beetje te veel effectjes op de vocaal naar mijn smaak.
 
Oke, laat ik beginnen met zeggen dat ik tegen een aantal dingen niet kan.
Daartussen zitten songteksten die zijn geschreven puur om het rijmen en die qua inhoud volkomen nietszeggend zijn.
Irritatiegrens wordt wat dat betreft vrij acuut overschreden.
Dat buiten beschouwing latende moet ik zeggen dat ik de mix van de instrumenten best okee vind.
De klanken op zich vind ik allemaal veel te lief. De gitaar schreeuwt gewoon om meer wah, meer distortion en meer filter ( om te beginnen ) de koperblazers, war komen die uit ?> die kunnen ook met wat fx veel meer opgeleukt worden.

Aii dit teruglezende is het misschien wat harder dan bedoeld, maar ik wil wel eerlijk zijn anders heb je er niks aan.
Aan mijn smaak en ergernissen kun jij niks doen natuurlijk ..

Vergeef me :)
 
Oke, laat ik beginnen met zeggen dat ik tegen een aantal dingen niet kan.
Daartussen zitten songteksten die zijn geschreven puur om het rijmen en die qua inhoud volkomen nietszeggend zijn.
Irritatiegrens wordt wat dat betreft vrij acuut overschreden.
Dat buiten beschouwing latende moet ik zeggen dat ik de mix van de instrumenten best okee vind.
De klanken op zich vind ik allemaal veel te lief. De gitaar schreeuwt gewoon om meer wah, meer distortion en meer filter ( om te beginnen ) de koperblazers, war komen die uit ?> die kunnen ook met wat fx veel meer opgeleukt worden.

Aii dit teruglezende is het misschien wat harder dan bedoeld, maar ik wil wel eerlijk zijn anders heb je er niks aan.
Aan mijn smaak en ergernissen kun jij niks doen natuurlijk ..

Vergeef me :)

Dat van die songteksten die wel rijmen maar geen inhoud hebben, is het niet zo dat meer dan de helft dat je op de radio hoort idem is.Weinig van die popsterren tegenwoordig geven inhoud aan hun teksten.
En die klanken te lief, hij zegt toch in de openingspost dat het niet het gebruikelijke genre/stijl van dit forum is.

Zoals anderen zeggen, het kan zo op de radio en men zou dat veel spelen zoiets, zeker in de zomer.
Of het nu je stijl is of niet maakt geen reet uit, het zit goed in mekaar en het is geen halfafgewerkte shizzle.
 
Dat van die songteksten die wel rijmen maar geen inhoud hebben, is het niet zo dat meer dan de helft dat je op de radio hoort idem is.Weinig van die popsterren tegenwoordig geven inhoud aan hun teksten.
En die klanken te lief, hij zegt toch in de openingspost dat het niet het gebruikelijke genre/stijl van dit forum is.

Zoals anderen zeggen, het kan zo op de radio en men zou dat veel spelen zoiets, zeker in de zomer.
Of het nu je stijl is of niet maakt geen reet uit, het zit goed in mekaar en het is geen halfafgewerkte shizzle.

Even begrijpend lezen graag voor je reageert.
 
Ook wat betreft deze track sluit ik me bijna volledig bij man-T aan. Die vocals luitser ik niet naar, alleen naar de klank. Dus die storen mij wat minder. Maar ik wil de track, lekker als hij is, toch graag wat vetter, rauwer. De basis is heelrijk, maar ik mis nog een of twee laagjes.
 
Nummer heeft iets energieks en aanstekelijks, maar mist net ff die paar extra laagjes om het helemaal groovy te maken. De akkoordinstrumenten klinken naar mijn menig net ff iets te braaf/dun, zowel in de coupletten als in het refrein; het is wat mij betreft dan vooral de sound.
 
Back
Top