Gloomer - Second To None

21 januari komt verdomd dichtbij.. =)

Voor iedereen die zei dat ze't een leuke track vonden, gelieve ook op "stem" te klikken.. Dat zou me veel plezier doen. :D

Ik wil namelijk hoger eindigen dan vorig jaar.

Volgend jaar doet Gloomer niet meer mee.. wegens onjuistheden in de contest.. Zo zou ik mijn naam moeten veranderen in 1Gloomer om de maximum stemmen eruit te halen, of zou ik tegen dan moderator moeten worden, die krijgen ook de meeste stemmen. Ik ben dus niet gelukkig hoe het er aan toegaat.

IETS KLOPT ER NIET :?
 
degene met de meeste reacties zou volgens jou moeten winnen, theekransje contest?
voor elk wissewasje maak je een nieuwe reactie aan om jouw topic bovenaan te houden lijkt het, kijk even in de spiegel.
 
[...]wegens onjuistheden in de contest..

Bericht door een moderator:
Ik zou je willen verzoeken het deelnamereglement te respecteren en discussies omtrent het verloop van de contest te vermijden zolang de contest loopt. Het staat je vrij om zondag een topic over dit onderwerp te openen in het feedback subforum.

Om alles overzichtelijk te houden is het niet toegestaan dat er tijdens de contest discussies worden gestart omtrent de contest of de reglementen. Alleen discussies ten behoeve van inzendingen zijn toegestaan.
 
Laatst gewijzigd:
Ik was me er al ten zeerste van bewust dat remixen NOOIT konden winnen voor deze contest, dus voor de stemmen doe ik het niet, en helemaal niet voor te winnen.. JAY :duivels: Ik hoef dus echt niet in de spiegel te kijken hoor..

Laat maar zijn, het zal weer aan mezelf liggen.. :bekdicht:
 
Uiteindelijk gaat het bij elke muziekwedstrijd niet alleen over de kwaliteit van je inzending...
Maar ook hoe geliefd je bent.................. :-D
 
Ik was me er al ten zeerste van bewust dat remixen NOOIT konden winnen voor deze contest, dus voor de stemmen doe ik het niet, en helemaal niet voor te winnen.. JAY :duivels: Ik hoef dus echt niet in de spiegel te kijken hoor..

Laat maar zijn, het zal weer aan mezelf liggen.. :bekdicht:

Dan mag je mij zo nog snel een stem geven want we staan nu gelijk :D
 
Dat heb ik proberen doen, maar ik was te laat Man-T ! :(

Dank allemaal voor te kijken, te luisteren en te stemmen, jullie hebben massaal geluisterd.. Toppie !! :okdan:
 
Back
Top