Peeland

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.589
Ook maar ff een trackkie droppen..
 

Attachments

  • peeland.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 163
Heerlijk relaxed nummer!! :okdan:
 
heerlijk relaxed tracky, alleen de timing is soms wat losjes. maar wel lekker
 
hey thanks.. !

Klopt dat het wat losjes klinkt allemaal, ik heb geen midi gebruikt, gewoon alles ingespeeld en als audio opgenomen. :)
 
Die ken'k dan weer nie..

Zal wel door 't peelanderbier komen..
gniffing.gif
 
Thnx!

Wat ik heb gebruikt, euhm.. Roland RD250s voor e piano en vibrafone, een yamaha basgitaar, een les paul clone uit '71 met wat line6 effecten, Xils 3, Crazy Diamonds Vst, en wat drumsampletjes.. :)
 
ik zie toch een documentaire voor me :)

alleen die drums zijn er dunnetjes vind ik
 
En nog 'n joint...
 
Deze track zou wat mij betreft een mooie gedeelde eerste plaats zijn geweest met Synthiaks. Proficiat man! Stoer om midi in de lade te laten liggen, hierdoor heb je een mooie, bijna live-sfeer gecreeerd. Altijd fijne ervaring als je van jezelf de track MOET afluisteren tot het einde in deze tijd van vluchtig consumeren.
 
Deze track zou wat mij betreft een mooie gedeelde eerste plaats zijn geweest met Synthiaks. Proficiat man! Stoer om midi in de lade te laten liggen, hierdoor heb je een mooie, bijna live-sfeer gecreeerd. Altijd fijne ervaring als je van jezelf de track MOET afluisteren tot het einde in deze tijd van vluchtig consumeren.:yamaha:
 
Deze track zou wat mij betreft een mooie gedeelde eerste plaats zijn geweest met Synthiaks. Proficiat man! Stoer om midi in de lade te laten liggen, hierdoor heb je een mooie, bijna live-sfeer gecreeerd. Altijd fijne ervaring als je van jezelf de track MOET afluisteren tot het einde in deze tijd van vluchtig consumeren.:yamaha:

Hee dank je, ik lees je reactie nu pas, maareuh.. :okdan:
 
Back
Top