X

Plasmonic

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Plasmonic

Nieuwe physical modeling synth met MPE support van de maker van Absynth;

Was net bezig in Omnisphere in de atmosphere library bij textures soundscapes en bij het beluisteren van de demo's van Plasmonis dacht ik,nee ik mis niets.
    Begrijp me niet verkeerd,zal een zeer goede softsynth zijn,maar ik denk dat weinigen weten wat je met Omnisphere kunt uitsteken.

Comment

Sinds ik serum heb ontdekt zijn er maar weinig geluiden (mss wel geen zelfs) waar ik een andere vst voor nodig heb. Ik kan eigenlijk niets bedenken. Erg benieuwd of dit iets kan toevoegen.
      www.farbstoff-fabrik.nl
      https://farbstoff-fabrik.bandcamp.com/

Comment

Vind hem wel heel expressief.
        Tja Omnidphere, Alchemy das weer allemaal meer sample based. Niets mis mee maar dit gaat voor mij net een tikkie verder.
        leuke combi me de Osmose
        Denk dat dit een heel vette synth gaat worden die een eigen plek gaat inemen.

CENSORED

Comment

De beste man maakt de meest lelijke interfaces. Brrr... maar de synth klinkt interessant en is niet te vergelijken met sample based instrumenten.
          To each his own.

Comment

Meer physical modelling synths is altijd goed. Jammer dat hij de demo's niet met een wat expressievere controller doet, ik ben wel benieuwd hoe dit klinkt met een roli seaboard en een geoefende speler.
            Dit is nog niet de opvolger van AAS Tasman waar ik op wacht maar zeker mooi!

Comment

Originally posted by Der_Mantie View Post
              maar de synth klinkt interessant en is niet te vergelijken met sample based instrumenten.
              Waarom zou je ook vergelijken ? En met wat ? Om wat te besluiten ?
              Trouwens, VST is totaal niet vergelijkbaar met hardware. Dat klinkt pas digitaal.

Sorry, maar dit soort denkpistes en uitlatingen is intussen wel wat achterhaald. Voor mij klinkt alles interessant als het bruikbaar is. Ongeacht waar het uit komt.

Originally posted by sinew1958 View Post
              maar ik denk dat weinigen weten wat je met Omnisphere kunt uitsteken.
              Vooral dat. Om maar over versie II te zwijgen.

En nu ga ik Omnisphere ff sampelen om 'm daarna te vermangelen met m'n V-synth XT
              http://www.theworldsworstwebsiteever.com/

Comment

Originally posted by sKeLeTvM View Post

Waarom zou je ook vergelijken ? En met wat ? Om wat te besluiten ?
                Trouwens, VST is totaal niet vergelijkbaar met hardware. Dat klinkt pas digitaal.

Sorry, maar dit soort denkpistes en uitlatingen is intussen wel wat achterhaald. Voor mij klinkt alles interessant als het bruikbaar is. Ongeacht waar het uit komt.

Vooral dat. Om maar over versie II te zwijgen.

En nu ga ik Omnisphere ff sampelen om 'm daarna te vermangelen met m'n V-synth XT
                Hè wat is dit nu weer voor een rare opmerking.
                wat heeft dit met mijn Stelling te maken.
                Laatst gewijzigd door SmartBits , 27 februari 2020, 13:04. Reden: Laten we het aardig houden.
                To each his own.

Comment

Working...
                X