BEHRINGER Sequential Circuits Pro-One Synthesizer Clone!

Attachments

  • 28577382_10156256382463914_4112341928916729101_n-768x576.jpg
    28577382_10156256382463914_4112341928916729101_n-768x576.jpg
    65,2 KB · Bekeken: 345
Wow. Dat wordt dan wel een klap in het gezicht van Dave Smith, maar die lijkt zelf geen interesse te hebben in een reproductie van de Pro One.
 
gaat behi allemaal van die reisuues maken met kleine footprint? Zoals de Boog, nu de Breh - One? Ik hou niet van dat klein gedoe maar een pro one is wel n geile bak
 
Heerlijk. Alles in Eurorack format.
Zo bouw je voor relatief weinig een hele leuke modular in elkaar.

Model D
Neutron
Pro-one

En die 3 voor waarschijnlijk zon 1000 euro:)
What is not to like!
 
Vergeet de OB-x niet. dit forum is met al dat gearnews niet goed voor den wallet
 
leuk al die teasers....:Z Ik word daar een beetje moe van

Laat ze nu maar eens wat echt op de markt gooien, die moog heeft ook lang geduurd voor ie er pas echt was.

Ik zou als klant niet blij worden van een bedrijf dat 25 modellen per maand aankondigd. Echt heel veel tijd voor testen en bugs eruit halen kan niet met zoveel dingen in een korte tijd.
 
....bizarre tijden.

Iconische synths die te verzamelen zijn als pokemons.
Apart ook dat de originele makers van al deze synths(want er gaan er nog meer komen), hier nooit zelf aan begonnen zijn. Niet dat ze zelf bijvoorbeeld voor innovatie hebben gekozen. De meeste grote jongens maken rehash van hun analoge legacy met wat meer foefjes of patch opslag of.....roland met z'n computermodellen in een klein doosje.
Behringer gaat gewoon dat maken wat heel veel mensen al jaren willen, kopieen van de grote iconische synths uit de 60's 70's 80's etc......en voor een schijntje vergeleken bij de vintage orginelen.

Als de model d een voorbode is voor de kwaliteit, hou ik mn geld nog ff in mn zak voor die jupiter8 clone.
Kom maar op Uli.
 
En nu nog een betaalbare Birklon Sequentix of GRP R64 in eurorackformat...
 
Ik hoop dat ze nog eens hun 12bit sampler clone presenteren, de SB-1200...
Dat zou pas echt gaaf zijn :)
 
Ik hoop dat ze nog eens hun 12bit sampler clone presenteren, de SB-1200...
Dat zou pas echt gaaf zijn :)

Sound Blaster 1200 :) Heb het lang geleden al gelezen.. Zal er echt wel aan komen.
 
Ik hoop dat ze nog eens hun 12bit sampler clone presenteren, de SB-1200... Dat zou pas echt gaaf zijn :)

Dat overleef ik niet hoor! :D Ze zijn lekker bezig bij Behringer, zo'n pro-one zou ik ook wel lusten. Toffe ontwikkelingen!

Snap trouwens niet dat mensen het een probleem vinden om zo'n teaser te zien. Ik vind het juist leuk om te zien waar ze mee bezig zijn en dat de klanten op dat punt evt nog inbreng hebben op het uiteindelijke product. Buiten het feit dat je alvast op je gemakje kunt sparen.

Stukken beter als een bedrijf wat op punt van bekendmaking het spul al in de schappen heeft liggen en driekwart aan nuttige/belangrijke functies mist.. maar goed ghehe :z
 
En nu nog een betaalbare Birklon Sequentix of

ja idd, want die Cirklon is echt diefstal,eentje gehad,zit echt niks in!

Die kerel wil snel rijk worden en kan de prijs kunstmatig hoog houden door ze met opzet niet in massaproduktie te laten maken zodat er steeds vraag is ,heeeeeeeeel erg slim.
 
Behringer gaat een extreem goed jaar tegemoet. Hoewel geen fan van ordinair copieren zijn dit toch echt no brainers. Maar vooral de Neutron spreekt mij aan, vanwege de CEM chips. zie je toch niet zo vaak.
 
ja idd, want die Cirklon is echt diefstal,eentje gehad,zit echt niks in!

Die kerel wil snel rijk worden en kan de prijs kunstmatig hoog houden door ze met opzet niet in massaproduktie te laten maken zodat er steeds vraag is ,heeeeeeeeel erg slim.

ehhmm....de firmware is het meest complexe van zo'n ding, gaat echt 80% of meer van de effort inzitten. Daar betaal je voor. En het feit dat de Cirklon lekker veel midi en cv/gate outputs heeft. Maar denk idd wel dat ie het kunstmatig schaars houdt om de prijs hoog te houden.

Maar als er genoeg vraag is, komt er vanzelf wel een concurrent op de markt met minder features voor minder geld.
 
Back
Top