Hallo

meits_

Nieuwkomer
Lid sinds
24 november 2013
Berichten
5
Ik was hier ooit al eens eerder eventjes, maar ben mijn credentials vergeten.
Ik ben een old school MSX composer/arranger sinds begin jaren 90. Heb daar alle beschikbare geluidskaarten voor en mee gewerkt. Sinds een jaar of zeven ben ik begonnen hardware synths aan te schaffen en deze met die ouwe MSX gaan aansturen. Natuurlijk krijg je niet alles uit die synths met die 8 bitter met beperkte software, maar over het algemeen schaam ik me niet echt voor het resultaat...
Echt heel veel verstand heb ik ook niet van mijn synths of vaktermen. Ik doe alles enkel op gehoor en gevoel... Dat ik veel meer uit die machines kan krijgen ben ik me zondermeer bewust van, maar ik speel ermee voor de lol en wil dat graag zo houden.
Ik heb twee Korg X5D's, een Roland JV1080 met een vocal board, een Roland X5050 en een Roland Fantom XR...

Ik heb me opnieuw geregistreerd omdat ik een aantal (voor de meesten hier) kleine vraagjes heb met betrekking tot mijn geluidskaart in de pc, maar deze stel ik binnenkort wel even, want meteen met de deur in huis vallen is niet echt chique... En jawel, zoeken op de voor mij relevante woorden leverde mij op zowel google als hier niets op...

Groet uit het momenteel koude Friesland.
 
Back
Top