Je laatste 3 aankopen??

Ben benieuw wat je er van vind. lijkt me een fijne bak. dis geloof ik Europa's best verkopende synth op dit moment.

Het is een lekker kazig string/choir bakje die ook een prima vocoder doet. String sounds zijn erg mooi, human voice sounds ook leuk mits subtiel ingezet. Niet meer en niet minder. Wat dat betreft verbaast het me als 'ie inderdaad zo goed verkoopt want het lijkt me nogal een nicheding.
 
Beyerdynamic DT 770: Doordat ik altijd aan het reizen ben of in het buitenland woon (daardoor geen monitors kan hebben), heb ik deze koptelefoon aangeschaft. Moet zeggen dat het een erg goede is voor de muziek die ik maak. Goed hoorbaar laag, niet enorm open in het hoog maar precies goed.

Avenger: sinds lange tijd weer een soft synth aangeschaft met daarbij ook een paar geluidsbanken. Denk dat de overtuiging van deze synth toch wel door Quifster komt die erg positief is over deze synth. Ben nog maar net begonnen en het is een hele goede aankoop. Mooie geluiden, gebruik graag presets, maar ook veel mogelijkheden. Binnenkort een maand lang in een huisje ergens in het bos bij Paratry waar ik meer kan gaan ontdekken van deze synth.

Glitch Bitch: net een half uur geleden gekocht, moet het nog instaleren en ben erg benieuwd. Heb het idee dat deze plug in me kan helpen om sneller tot resultaat te komen in de overgangen (minder werk).
 
Nice. Wat gebruik je als controller ?

Als de goedkope WX7 die ik gisteren heb ontvangen het doet zodra ik hem heb schoongemaakt en een en ander heb gefixt...

Verder is blokfluitles heeeeeeeel lang geleden, en moet de WX7 wat anders worden vastgehouden, dus dat wordt nog wat leren :)
 
IK Multimedia Tape Collection
Softube Console 1 ( incl British Class A en SSL XL 9000 K-series)
GForce Mtron Pro incl alle Streetly tapes
 
- bx_greenscreamer
- Softwareversie 1.4 EPROM voor de Kawai K4r
- Korg Kaos Pad 3
 
Als de goedkope WX7 die ik gisteren heb ontvangen het doet zodra ik hem heb schoongemaakt en een en ander heb gefixt...

...en na 2x openmaken (o.a. om dit op te lossen: http://www.windworksdesign.com/blog/wx7-repair-notes-alignment-of-the-keyworks-pcb/) doet hij het bijna naar behoren. Ik zal hem nog eens helemaal uit elkaar moeten halen om het stof uit een van de switches onder de toetsen weg te blazen en te kijken of aan die kant ook alles goed is uitgelijnd, want de D klinkt als een E en de E blijft hangen (hij werd goedkoop verkocht omdat hij op de toetsen is gevallen; het leek mij herstelbaar).
 
Tascam US20x20.
Quad core reserve pc.
2001 A Space Odyssey (MGM Records 1968 Mint. Kon ik niet laten liggen.:verkoght:
 
IK Multimedia Tape Collection
Wat is jouw eerste indruk van deze plug-in's? Ik heb ReelBus 3 van ToneBoosters en Softtube Tape. ReelBus gebruik ik voor glue op de bus en Tape gebruik ik om de digitale "harshness" te lijf te gaan op individuele tracks. Vooral over Reelbus ben ik echt tevreden.
 
Wat is jouw eerste indruk van deze plug-in's? Ik heb ReelBus 3 van ToneBoosters en Softtube Tape. ReelBus gebruik ik voor glue op de bus en Tape gebruik ik om de digitale "harshness" te lijf te gaan op individuele tracks. Vooral over Reelbus ben ik echt tevreden.

Klinkt heel erg goed, zeker die 80 variant, maar het vreet cpu, daarom eigenlijk alleen geschikt voor post-productie. Inline met al je VI's en Samplers is het eigenlijk niet te doen (50% van een core op 3.5 ghz in logic x). Maar het is een heerlijk soundje. Ik heb voor het snelle werk ook softube tape en die is ook erg goed en heel licht op de cpu, maar die IK tapes zijn wel een gradatie hoger in kwaliteit.
 
E&MM Spectrum Synthesizer
Maplin 5600S
Cavagnolo Exagone XM-64
 
Back
Top