Je laatste 3 aankopen??

Voorheen kocht ik apparatuur terwijl ik eigenlijk er geen geld voor had, dus moest ik vaak dingen weer verkopen om rond te kunnen kopen (ogen groter dan de portemonnee, heet zoiets geloof ik). Maar nu met een hele grote buffer heb ik het een en ander kunnen kopen, niet al te dure dingen, maar toch hele leuke spullen, zoals Korg Monologue, Arturia Microbrute en Akai Timbre Wolf. Ga nu de studio in tweeën splitsen, eentje in de woonkamer waar hij al was en eentje in de ruimte van de oude studio, zodat ik in de avond ook daar dingen kan uitvogelen.
 
Nog wat extra erbij gekocht

Akai Timbre Wolf
Akai Tom Cat
Novation Mininova
Behringer Xenyx1002FX

Nu vind ik het voorlopig wel voldoende wat ik heb staan, is nu verdeeld over twee studios, fotos volgen nog.
 
Laatst gewijzigd:
oh ik heb nog n 14U MDLR case besteld ook. portable. komt komende week. vinden jullie tering interessant he
 
en ja ik weet, wat mot je met die waves, nou ik vind ze lekker klinken..
Gelukig, dan ben ik niet de enige die ze regelmatig met veel plezier gebruik :-) . Heb pas zelfs Flow Motion van ze gekocht.

Hoewel ik als ik het zo zie Codex graag in zou ruilen voor Arturia Pigments.
 
- GFI System Specular Tempus (Reverb & Delay)
- Electribe 2 Synth versie
- Beyerdynamic DT-880
- Topping nx1s headphone amp
- Tc Electronic Sub'n'Up (Octaver)
- Mooer Radar (Cab Sim)
- Digitech nautila (Chorus/flanger)
 
- U-he Twangström
- Samples from Mars (update met alle 2018 releases)
- Ghosthack Ultimate Vocal Library (slecht!)
- Thunderbolt kabel en convertor om mijn Motu te fixen :frons:
- Izotope Neutron 2 Standard
 
glitchmachines palindrome
glitchmachines cryogen
voltage modular core (+alm bundle, +wat modules)
izotope iris 2 + trash 2
reaper (cubase 9.5 pro blijft mijn main daw, maar reaper is fijn voor een aantal zaken, en cubase 9.5 geeft veel problemen met voltage modular, ik wacht de sale af voor cubase...)
arturia 3 filters

en wellicht wat meer, maar al "vergeten" (gebruik ze wel, haha)
 
Hardware:
-Maschine Jam
-Maschine mk2
-Komplete Kontrol S25

Software:
-Sound Forge Audio Studio 13
-Serato Sample

Back to the beat... 8)
 
Recent een makker van me van zijn spullen afgeholpen omdat ie naar t buitenland gaat. Wat rack spul, wat jaspers spul enz

een drumtraks eindelijk
shitloads of patchkabels voor de bay
4.5 m extra werkblad van 80 diep voor alle speeltjes op kwijt te kunnen.
vast nog wel wat niet zo boeiends
 
NaaD LD4 drum synt (eurorack)
AKAI MPC X
TipTop Audio Happy Ending Kit

U begrijpt dat mijn budget voor dit jaar er eigenlijk al op zit/is, en er moet nog een Rossum Electro VCO (trident) af...
 
Edifier R1280T monitorspeakers
Focusrite Scarlet 6i6 2nd Gen
K&M 18950/18952 Keyboardtafel

Behringer MS-101 sinds 28 januari in bestelling (duurt lang..............)
 
upgrade naar ableton live 10 suite (vanaf intro die mijn push 2 zat), ik wilde haast de push 2 verkopen, maar kreeg een nette discount van ableton (n.a.v. wat vragen), en dacht ik probeer het gewoon. nu begin ik er pas plezier in te krijgen. het zat me té dwars, dat ik te beperkte versie had. nu die weerstand weg is, werk ineens met andere programma's, haha. en duik ik nu echt in ableton. waarom de suite? sja, ableton is voor mij een instrument. het zal cubase nooit vervangen. hoeft ook niet. voor de instrumenten, ekstra effekten (de echo is mooi, wavetable ook zeer bruikbaar, al heb ik pigments, europa en codex) en M4L, aangezien ik steeds dieper ga in reaktor, b.v. al ben ik nog maar op basisnivo. niet de bedoeling om hier alles uit te leggen, maar dan lijkt het wel alsof het 3 aankopen zijn...
 
Back
Top