Je laatste 3 aankopen??

Roland Gaia vandaag opgehaald
Roland V-Synth XT Woensdag ophalen
Editors Cubase keyboard, onderweg komt maandag binnen

Gaan weer eens op de ROLAND tour, had vroeger een D20, JUNO 106 en JP-8080
had bijna een JP gekocht maar had nu voor hetzelfde budget een hagelnieuwe Gaia
De V-Synth XT, heeft de D50 aan boord en beide zijn performance synths qua VA en in mijn producties is er altijd wel ruimte voor een extra pad of pluck :)

m'n NEXUS gaat nu wel de verkoop in denk ik.
 
V-synth vind ik een gaaf apparaat maar die Gaia...
 
Die Gaia is wel lekker hoor, je moet alleen weten waarvoor je hem koopt.
Supersaw, roland pads & plucks, zeg maar alles wat de JP80x0 ook heeft maar dan met meer performace controlls & FX. sound is toch wel weer uniek en ik wil weer wat meer ROLAND in m'n setup. En klinkt toch wel weer beter dan de NEXUS samples, meer character / diepte
 
emu proteus 1 (defect)
emu proteus 2 orchestral (defect)
Dinsync thru box 1 to 4
 
Die Gaia is wel lekker hoor, je moet alleen weten waarvoor je hem koopt.
Supersaw, roland pads & plucks, zeg maar alles wat de JP80x0 ook heeft maar dan met meer performace controlls & FX. sound is toch wel weer uniek en ik wil weer wat meer ROLAND in m'n setup. En klinkt toch wel weer beter dan de NEXUS samples, meer character / diepte

Fair enough, dat kan ik me dan weer voorstellen.
 
Vandaag weer flink met de GAIA kunnen spelen, damn deze synth is echt plug & play, waar je bij de TI nog wel eens zit tekutten met een gated LFO o.i.d. druk je hier gewoon op 2 knoppen en het doet wat je verwacht, super goed voor je creativiteit en de sound is ook echt top (als je van ROLAND kaas houdt dan) was vergeten hoe lekker ROLAND in de mix ligt. echt flink onder de indruk.
 
Daar hoort toch echt een nieuw PENdaal bij...

uuuhhh.... ik begrijp niet wat je bedoeld....leg eens uit svp ?


En omdat we toch aan 't schrijven zijn: ik heb vorige week een Vestax Typhoon DJ Controller aangeschaft ter vervanging van mijn Behringer BCD-2000.
Wat een verschil qua bouwkwaliteit.
De jogs en de knoppen van de Vestax gaan zo veel soepeler dan de Behringer én de interne geluidskaart klinkt hoorbaar beter !
Vestax-Typhoon.jpg
 
Ik ben helemaal into pcb's en DIY:
- Thomas Henry Mankato VCF
- Thomas Henry X-4046 VCO + waveshaper
- Craig Lee Quantizer

nog in de pipeline....
- Buchlidian Voltage Control Processor
- Best of CGS: BOG & MARSH
- Polyvoks VCF
- 909 BD

*D
 
Ik heb vanmiddag mijn eerste VSTi gekocht.... bij 'n midi USB keyboardje, dat dan weer wel.

Het is de Arturia Analog Experience Player geworden.
 
Back
Top