Nieuwe synth van KirN -Corksniffer

Met wat stokbrood en brie gaat dit best te genieten zijn.:W
 
Beetje flauw dit, lijkt een rechtstreekse aanval op Peter Kirn van CDM, die naar mijn weten nooit heel kritisch geweest is op Behringer. Raar en persoonlijk...
 
Zucht...… ik heb liever dat ze de prijs voor de 2600 en CAT en de definitieve releasedatum ervan incl. de RD9 bekendmaken dan weer een aankondigingggggggggggggg :bekdicht:
 
Bericht door een moderator:
Draadje verplaatst omdat het blijkbaar geen nieuwe synth is maar een parodie.
 
Ik kan er wel om gniffelen :D

Wil em stiekem ook wel hebben.
 
Dat artikel maakt het al helemaal duidelijk dat het over Peter Kirn gaat, met verwijzingen naar de Meeblip.
Echt triestig dit. Het slaat de bal ook serieus mis, Peter is verre van een synthsnob... Zo raar.
 
anti-B.gif
 
Ik was er al bang voor. Uli is een narcist en psychopaat. En vroeg of laat gaan zulke mensen op hun bek.
Tijd voor koekje van eigen deeg. Iemand goed in een synth tekenen met “copy clone sue knoppen” en een fader “robin hood modus” en meer van dat.
 
Hier lacht ie om... Uli's gedachte: Geld van de td die in t filmpje gesloopt wordt is al binnen en nog een keer geld ontvangen voor de volgende td die de sloper gaat kopen..... }:|
 
Ik kan niet lachen om zo'n persoonlijke aanval op een journalist. Schoolplein pesterij van het venijnigste soort. Als je geen argumenten hebt maak je iemand belachelijk om onder andere uiterlijk en gedrag.

Peter Kirn haalde een tijd geleden uit openbare stukken iets naar boven waar Behringer niet blij mee was.
https://cdm.link/2018/06/behringer-h...or-defamation/

Geen idee van het verhaal achter deze "synth". Ik vond het opmerkelijk en enigszins grappig. Als ik geweten had (hoe kon ik) dat dit een persoonlijk aanval op iemand was, dan had ik dit hier niet geplaatst.
 
En de joden kaart is weer getrokken. :D
Geen idee wie die Peter Kirn is maar ik lees een heleboel journalistjes die wat graag z'n kont kussen om maar anti Behringer te zijn.
 
Back
Top