Waar luister je NU naar? II

Heleboel te doen over de Nederlandse inzending, maar het YT-algoritme dacht dat ik die van Ierland moest zien. Helemaal niet gek, sluit wel enigszins aan bij andere dingen waar ik naar luister.

 
Op dit moment naar de harde wind buiten.

Qua muziek veel webradio en soundcloud, mn favorieten:
Op Somaf.com Synphaera, n5Md, vaporwave, def con radio, secret agent
Op soundcloud: DVS NME (geniale postpunk sets) en deep space helsinki.

Voor de non-electronica vooral Bagel Radio.

En in de auto Jack FM, Ocean 98.5, een franstalige zender die hele laidback loungy muziek doet en "Cowboy channel" voor kleine C.

-C-
 
Ha, dat was mijn eerste singletje. Kreeg ‘m in m’n handen gedrukt door meester van Hamersveld die ik in de 2e en 3e klas van de lagere school had. Mooie vent. Nam gewoon een oud Duits machinegeweer mee naar school. Door weer en wind in z’n witte open sportwagen, lang haar, baard. Goed voorbeeld.
 
De Carpenters in niet echt de muziek voor op SF (wel respect voor ze) maar ik zag in de kantlijn dit clipje en het is bijna griezelig hoe dicht de stem van de zangeres tegen die van Karen aan zit, knappe cover ook trouwens;

 
Close to You The Carpenters Vind ik nog steeds top.
Ik vind The Carpenters ook vet. :okdan:
Het is een genre waar wel 'ns op neergekeken wordt maar muzikaal en qua produktie is het echt erg goed.
Omdat wij als ouwe lullen het goed vinden deze wat minder bekende nog ff en een beetje meer jazzy;



En dit..
Vind ik ook lekker
 
Back
Top