Waar luister je NU naar? II

IK post ff niets meer want we zakken af naar een wat bedenkelijk niveau...de volgende stap is Chiel Montagne met op volle toeren bijv:D
Maar ik moet zeggen dat Maywood op zich wel muzikale dames waren.
 
Maar ik moet zeggen dat Maywood op zich wel muzikale dames waren.
Hm, dat Rio was wel aardig (de kleding ook) maar voor de rest toch tamelijk vreselijk (de kleding ook) met als ultieme haatplaat "Mother How Are You Today". Zo, krijg die maar eens uit je kop, eigen schuld.
 
Hm, dat Rio was wel aardig (de kleding ook) maar voor de rest toch tamelijk vreselijk (de kleding ook) met als ultieme haatplaat "Mother How Are You Today".
Ja 't was ook niet iets waar ik muziek van zou kopen indertijd maar je hoorde wel dat ze toch een zekere muzikaliteit hadden.
Dat heb je met zoveel artiesten die niet bij je smaak passen maar muzikaal wel iets konden terwijl er ook genoeg Nederlandse artiesten waren die alleen voor het plaatje uitgezocht waren zodat het er leuk uitzag maar totaal geen talent hadden, Maywood schreven wel eigen nummers en speelden hun instrument en werden geproduceerd door Pim Koopman van Kayak.
Zo, krijg die maar eens uit je kop, eigen schuld.
:D
 
Ja Spargo, ook zo'n bandje toen wat een paar jaar goed aan de weg timmerde, Time Bandits ach je kan er zoveel noemen.
Pim Koopman die ik zojuist noemde heeft bijv ook Valensia geproduceerd en dat vond ik wel weer een track die heel goed in elkaar zat;

 
Dan post ik er nog wel een ;) :
Ja, leuk Brainbox!
Ik heb ze een keer zien spelen in de jaren 80 in de Kroeg in Amsterdam en sprak even met Jan Akkerman en Kaz Lux in de pauze, ik gaf Kaz Lux op een gegeven moment een compliment dat ik 'm de beste blueszanger van nederland vond en dat meende ik 100%, geweldige stem die man.

Ik kon 't niet laten, de leukste grappenmaker in de musicscene die we hadden;

 
Back
Top