Van analoge inputs naar EAS/EBU

Gevebe

Nieuwkomer
Lid sinds
26 mei 2008
Berichten
12
Met welk apparaat kan ik het beste van analoge XLR (microfoon) inputs naar EAS/EBU (XLR) inputs gaan? Ik heb een Behringer DDX3216 mixer met als uitbreiding een ACB808P interface (8 digitale in- en outputs) en ik wil daar dus graag 8 analoge ingangen op aanlsuiten, maar hoe doe ik dat?!?!
 
AES /EBU kan slechts 2 signalen per aansluiting overdragen. De ACB808P heeft in feite dus 4 digitale stereo in / en uitgangen. Ik weet niet of er apparaten bestaan die 8 microfoon ingangen omzet naar (in dit geval) 4 x AES /EBU.

Wat jij eigenlijk moet hebben is de ADAT kaart in met combinatie de ADA 8000. Je hebt dan 8 (microfoon) ingangen en 8 line uitgangen die je met 2 ADAT kabeltjes aan de ADAT kaart hebt hangen.
 
Het begint er inderdaad op te lijken dat de combinatie die jij noemt de enige is die werkt. Ik kom er net achter dat de ADT1616 nog te koop is als 'reserveonderdeel' bij PMS in Duitsland. Dat wordt sparen... Ik had gehoopt dat er ook een interface van een ander merk zou bestaan zodat ik iets te kiezen had.
 
Back
Top