• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-808 te koop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rianne_SynthiA

SynTheSister
Lid sinds
23 februari 2007
Berichten
742
Locatie
Almere
Roland TR-808 te koop.
De optische staat is mint maar hij heeft last van een slecht geheugen.
Met de originele Help/beschermfolie en de Start/stop- en Fill in-knoppen zijn pas geleden vervangen door Boemtsjak. Helaas had hij geen tijd die 808 te testen en het oudje heeft nog last van Altzheimer.
Ik heb begrepen dat het een reparatie van niks is.

Ik heb het geld nu nodig voor de reparaties van andere vintage spullen.
Verkoop per opbod is hier niet toegestaan maar verkoop per afslag doen ze hier allemaal ; )
Een vriendelijke zuiderbuur heeft geloof ik al 1000 euro geboden en daar doe ik het voor. Maar als ie afhaakt vanwege de foto's dan wil ik nog wel zakken tot 808 euro ofzo.
 

Attachments

  • 808a.jpg
    808a.jpg
    66 KB · Bekeken: 46
  • 808b.jpg
    808b.jpg
    69,2 KB · Bekeken: 19
  • 808c.jpg
    808c.jpg
    84,3 KB · Bekeken: 20
  • 808d.jpg
    808d.jpg
    101 KB · Bekeken: 18
Tientallen belangstellenden en deze kan wel op slot.
Gaat ie naar die zuiderbuur of die wijze kerel? Komt Roland zijn oude vriendin uit Breukelen nog tegen? :slotje: :verkoght:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top