Kom, laat ik weer s wat posten

Mooi hoor. Lijkt wel een titelsong van Karate Kid V. :)
 
haha.. jeps!

3 weken geleden besloot ik dat ik niet langer meer zonder kon en ben ik naar Londen gevlogen om er eentje te halen. :)
 
Laatst gewijzigd:
mooie trackie!!

ook leuke gear waar je het mee hebt gemaakt oud en nieuw!!
 
haha.. jeps!

3 weken geleden besloot ik dat ik niet langer meer zonder kon en ben ik naar Londen gevlogen om er eentje te halen. :)

:dubbel: Een vande *betere* redenen om naar Londen te vliegen ja... Er is iets magisch aan dat ding (ook de prijs trouwens).
 
:dubbel: Een vande *betere* redenen om naar Londen te vliegen ja... Er is iets magisch aan dat ding (ook de prijs trouwens).
.
Prijs is stevig inderdaad, maar unieke geluiden haal je er uit en gelukkig hoef ik er niet op af te schrijven, anders had ik het zeker niet gedaan.

Hier heb ik jouw track even (lees : snel / vertaal met : kan beter) voorzien van wat passende synthi geluiden.. :)

www.ali-d.nl/mp3/SCD_synthi.mp3
 
Men, dat filter....

Waar woon je? Wanneer ga je op vakantie? En waar ligt de sleutel van de achterdeur?? :duivels:
 
Mooi man! Doet me ook wat aan Miami Vice denken (cq. Jan Hammer). Met die AKS ook wat Klaus Schulze's hebben.

Oohh man, hier kan ik uren naar luisteren! 8~
 
Oohh man, hier kan ik uren naar luisteren! 8~
.
Hehe, ik ook, 't is echt een heeerlijke track, heb hem zeker 30 x gehoord nu..

Hij zou wel nog iets beter uitgemixed mogen worden, maar dan is ie echt helemaal top..! :okdan:

Deze track is het iig zeker waard om opnieuw gemixed te worden. :W
 
De AKS versie klopt niet helemaal kwa stereobeeld, lijkt wel of links de originele track zit en rechts de AKS.
 
hmm zou dat het zijn.. ik zal er even naar kijken, heb ik het straks gewoon gedaan.. oops ! :D
 
Back
Top