Sustain op een Eminent 510

Je kan sustain inbouwen - als je heel veel tijd hebt.
Je moet namelijk nieuwe printen ontwerpen voor de toongenerator, sustain voicing en string ensemble.
Een hele klus lijkt me.
Ik zelf heb een E560 (grote broer van 510) en heb na deftig afwegen van pro en contra besloten om het string ensemble na te bouwen (ik ben hier volop mee bezig). De ruwe golfvormen van de oscillators ga ik samplen en door een nabouw string ensemble (ontwerp van JH ) sturen.
Het voordeel is dat je zelf via je sampler de attack en release kan bepalen.
Als alles klaar is zet ik dit voor geinteresserden op mijn website.
Even geduld ...
:eureka:
 
Je kan sustain inbouwen - als je heel veel tijd hebt.
Je moet namelijk nieuwe printen ontwerpen voor de toongenerator, sustain voicing en string ensemble.
Een hele klus lijkt me.
Ik zelf heb een E560 (grote broer van 510) en heb na deftig afwegen van pro en contra besloten om het string ensemble na te bouwen (ik ben hier volop mee bezig). De ruwe golfvormen van de oscillators ga ik samplen en door een nabouw string ensemble (ontwerp van JH ) sturen.
Het voordeel is dat je zelf via je sampler de attack en release kan bepalen.
Als alles klaar is zet ik dit voor geinteresserden op mijn website.
Even geduld ...
:eureka:


zo klinkt interessant, tijd om in te bouwen cq de kennis daarvoor heb ik niet, ik begrijp ook nu pas wat Wouw hiermee bedoelt met de sustains zijn polyfoon. Ik heb hier ook een 310u staan en juist die sustain brengt heel veel zweverigheid per noot. Hmmmm.. met alle respect maar het is een belachelijke beslissing geweest om GEEN SUSTAIN in de 510 te bouwen wat heb je daar nou aan :stupid nu moet ik er ook weer vanaf
 
Back
Top