• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ensoniq dp4 lexicon lxp15 krk v6 fostex.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
te koop aangezien ik deze spullen niet meer gebruik en voor iets anders wil gaan,..

ensoniq DP4 (gewone versie niet de +) 350 euro vette effect processor
lexicon LXP15 met versie 2 upgrade 350 euro 1 van de betere lexicons voor zijn prijs


toch weer te koop KrK v6 II 600 euro als nieuw

fostex PM1 monitors stoere monitors voor weinig 300 euro

roland MKS50 de alpha juno module 200 euro

alles is in goede en werkende staat

inruil of ruil mogelijk,

ik zoek alleen een liquid mix of nog een paar mackie 824 (1ste versie)

voor de rest geen andere aanbiedingen
 
ff wat foto's


jullie weten wel hoe een mks50 er uit ziet,

sta nog steeds open voor ruil een paar mackie hr824 (1ste verdie) en ik zoek een liquidmix
 

Attachments

  • IMG_1350.JPG
    IMG_1350.JPG
    464,6 KB · Bekeken: 32
  • IMG_1362.JPG
    IMG_1362.JPG
    463 KB · Bekeken: 31
  • IMG_1352.JPG
    IMG_1352.JPG
    458,9 KB · Bekeken: 31
bij de dp4 en lxp15 zie je door de licht inval de kleuren van de displays niet goed maar de lxp15 heeft een helder oranje display en de dp4 een groen

toch nog ff een foto van de mks50
 

Attachments

  • mks50.jpg
    mks50.jpg
    26,1 KB · Bekeken: 30
de effect processors en de mks50 staat een optie op

de krk en de fostex wil ik evt over de prijs praten, evt inruil leuke analoge synth mogelijk
 
De KrK monitors mogen voor beste bod weg ivm aankoop 2de paar mackie´s
 
Nog steeds de KrK te koop, wil ze voor een leuke prijs weg doen gezien ik onder tussen 4 paar monitors heb staan en een andere aankoop wil gaan doen,.
 
fostex zijn verkocht,

alleen de KrK´s nog wie maakt me los
 
KrK´s nog steeds te koop en mogen wel voor een leuke prijs weg of evt ruil/inruil analoge synth, een tr606 is nog wel welkom of een roland mks7/mks30 met programmer of wat anders,.. verras me maar
 
leuke prijs voor een setje krk v6II is 450 euro, nieuw staan ze nog te koop voor 469 euro per stuk nu heb je een setje als nieuw voor minder als de helft,

ps niet vergelijken met de KPR serie de V serie is wel even wat beter
 
inruil van een leuke analoge bak is mogelijk een korg ms, juno, mks7, tr606 etc etc
 
ik gooi deze draad dicht gezien ik steeds reakties krijg voor de andere spullen die al weg zijn. dus alles is verkocht

ik open een nieuwe draad voor de KRK monitors
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top