• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon LXP-15 II & Peavey PC 1600x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Laatste stukkie opruiming;

Lexicon LXP-15 II 'Digital Effects Processor' reverb / multi-fx.
De verbeterde 2e versie van de 19" klassieker, met een combinatie van de geliefde LXP-1 en LXP-5.

LXP15_Front.jpg


Review; http://www.soundonsound.com/sos/1995_articles/may95/lexiconlxp15.html

daarbij een Peavey PC1600x 'MIDI Command Station' control surface.
De uitgebreidere (grijze) x versie, dus.

pc1600x_2.gif


Een zeer solide (metaal, geen plastic...) MIDI knoppen- en schuivendoos, 16 faders / 16 knoppen en twee pedaal / CV (!) inputs.
Bruikbaar als universele programmer voor diverse synths en effectenapparaten. Zelf programmeerbaar, maar ook met vele presets (en nog meer te downloaden), o.a. voor Waldorf Microwave, Yamaha DX7, Oberheim Matrix-6 / Matrix-1000, Roland JX8p, Roland MKS-7 / MKS-50 / MKS-80, Ensoniq Fizmo etc.
En ook in te zetten als alternatief voor de Lexicon MRC, dus voor het programmeren van de PCM- en LXP-serie. Dus ja, ook voor de LXP-15... 8)

Beide apparaten 100% werkend en in mooie staat.
Prijzen voor dit moois;
Lexicon LXP15-II - 250 euro
Peavey PC1600x - 150 euro
beide apparaten in één koop - 375 euro


Afhalen in Alphen a/d Rijn, verzenden is ook mogelijk (verzendkosten voor rekening koper).
 
De Peavey PC1600x is niet meer te koop.

De LXP-15 mk2 nu voor 235 euro, vaste prijs.
Het gaat hier trouwens om een originele LXP-15 mk2 in plaats van een upgraded mk1; dat schijnt nog wel eens uit te maken.
 
De LXP-15 is gereserveerd.
 
Aangezien ik niets meer gehoord heb van de koper, is de LXP-15 II weer te koop.
235 euro is volgens mij niet te duur...

Ik heb anders ook wel interesse in (deel)ruil tegen allerlei Analogue Systems modulaire modules (is dat dubbelop?)
 
LXP-15 II is verkocht.

Gaarne een slotje! :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top