• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electribe S mkII, Peavey PC-1600x faderbox, Zerotronics spring reverb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Even wat ruimte maken in m'n hokje...
Vandaar te koop;

Korg Electribe-S mkII (ES-1)
De bekende drumcomputer / x0x-style sequencer / sampler / groovebox.

Korg-es1mkii.jpg


In vrijwel nieuwstaat, in doos, compleet met handleiding etc.
Inclusief Smartmedia kaartje (64 MB dacht ik).
Vraagprijs: 200 euro

---

Peavey PC-1600x MIDI faderbox

pc1600x_2.gif


De grijze (betere) x-versie met 16 faders, 16 trigger knoppen en pedal input.
Zeer uitgebreid programmeerbaar, ondersteunt niet alleen MIDI CC, maar elke MIDI message die je maar kan inprogrammeren, waaronder sysex met automatische checksum berekening. Veel presets ingebouwd, nog meer beschikbaar op http://www.defectiverecords.com/pc1600/pc1600.html. Ideaal voor het aansturen van (Lexicon) fx-bakken, Oberheim Matrix 6/1000, Waldorf Microwave, Yamaha DX, Roland MKS bakken zonder die dure programmer, etc. In nette staat.
Vraagprijs: 175 euro

---

Zerotronics Mono-Mini veergalm
Lastig te vinden (zeker buiten de USA), maar zeer de moeite waard voor liefhebbers van analoog spul. Meer info zie http://zerotronics.com/mini-le/mono-mini.html

mini-le-full-30.jpg

Afgebeeld een Mini-LE stereoversie, ik verkoop de monoversie.

Komt in een eenvoudig zwart kastje (paar oppervlakkige krassen). Maar het gaat om wat erin zit (toch?) - twee zeer zeldzame Baldwin veergalm units.
Erg bijzondere klank, behoorlijk anders dan de bekende 'standaard' veergalmpjes. Heeft echter behoorlijke (preamp) versterking nodig, en aangezien ik dat niet heb (m'n audiokaart geeft onvoldoende boost) mag-ie naar een andere liefhebber.
Vraagprijs: 200 euro

---

Alle apparaten in goed werkende staat. Volgens mij nette prijzen, maar in het geval van meerdere aankopen kan er best over een combinatieprijsje worden gesproken... ;)
Opsturen (na vooruitbetaling) is geen enkel probleem, of afhalen in Alphen a/d Rijn.
 
Electribe S mkII bodemprijsje: 175 euro voor een z.g.a.n. exemplaar, in doos.

Peavey PC-1600x bodemprijsje: 150 euro, goedkoper wordt-ie niet meer.

Alles samen in één keer, incl. de Zerotronics Mono-Mini: 500 euro.
 
Electribe verkocht.

Concrete interesse in de Peavey PC1600x en de Zerotronics spring reverb, maar nog niet verkocht... dusss... ;)
 
Zerotronics Mono-Mini spring reverb, 190 euro vaste prijs.

Peavy PC1600x MIDI controller / faderbox, 150 euro vaste prijs.

Neem ze samen en ik betaal de verzendkosten (binnen NL).
 
Hey, weet je wat? De Peavey PC-1600x houd ik lekker!

De Zerotronics Mono-Mini Spring Reverb is nog te koop, 190 euro vaste prijs.
Een bijzondere, duister klinkende veergalm!
Meer info + geluidsvoorbeelden; http://zerotronics.com/mini-le/mono-mini.ht
 
Zerotronics gereserveerd.
 
En verkocht.
Thread mag dicht, bedankt! :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top