Mackie Mr8 & Mr5 Studio Monitors

MR-Masthead.jpg


Mackie MR8 and MR5 Studio Monitors deliver truly professional quality and everything
you need for critical monitoring—at a price that’s unbelievably affordable.

http://www.mackie.com/products/mrseries/index.html
 
leuk , prijs zal wel in de buurt van de KRK's 5 en 8 komen
denk ik want daar heeft mackie nog wel markt.
 
Mackie MR8 and MR5 Studio Monitors deliver truly professional quality and everything
you need for critical monitoring—at a price that’s unbelievably affordable.

Goh wat een ongehoord iets, dat heb ik een fabriekant nog nooit horen zeggen, dit moet haast wel topspul zijn :P hehe
 
Mr5 149 dollar advies
Mr8 249 dollar advies

(bron YouTube video op site Sound On Sound )
 
Op de website van Music Store in Keulen worden ze al te koop aangeboden. De prijs voor de MR5 is 202,34 Euro's en voor de MR8 vragen ze 304,03 Euro's. Ik ben wel geïnteresseerd in deze monitoren! Als er iemand ze te horen krijgt of een review heeft gevonden mag dat altijd gepost worden!

Groet,
 
Goh wat een ongehoord iets, dat heb ik een fabriekant nog nooit horen zeggen, dit moet haast wel topspul zijn :P hehe

Wat een geleuter in dat filmpje ook.
Net alsof iedere speaker overal hetzelfde klinkt, hoe flat hij ook is. Weg akoestiek!

En die zogenaamde 'front baffle en inteRgrated waveguide' vanvoor, die hebben m'n RP8's ook, en zo 'wide' is die 'sweet-spot' nu ook weer niet.. :gaap:

Om nog maar te zwijgen over dat "Our Reputation Speaks for Itself"-stukje op die site :D..

[sarc]Vanaf nu spreken we niet meer over luidsprekers maar over 'transducers', want ja, die doen iets speciaals, nl. elektrische signalen accuraat omzetten in beweging! [/sarc]

Inderdaad, eerst horen ja :)
 
Ik heb de MR5's al beluisterd in de Music Store in Keulen en die klonken zeer goed. Het is daar echter niet makkelijk om monitoren te kiezen, je kunt er zoveel uitproberen. Zelf twijfel ik ook nog tussen de MR5 en MR8, om nog maar over die andere merken te zwijgen...
 
Heeft iemand de MR8 al beluisterd?
 
Back
Top