Audioease Snapper gereleased

Yep, very cool progje...

Heb net ff er mee zitten spelen en ik moet zeggen dat ie in Leopard niet zo strak werkt als in het demo filmpje....Hm mischien nog niet alle pref's goed ingesteld ofzo. B.V autoplay start niet elke keer opnieuw een track bij het begin maar speeld de nieuwe track af vanaf het punt waar je bij de vorige bent gestopt!? Zat wel voornamelijk door audiofiles van hele nummers te scrollen...

Blijft verder wel zeer coole ad on!
 
Heel leuk.:biertje:
Maaar.
Wat radiance ook al zegt. Hij speelt de audio niet van het begin. Maar op de tijd waar je gebleven was het in vorige audiobestand.
Als je tussen programma's switcht, dan stopt die met spelen terwijl als je het gewoon in de finder(of bijna elk ander programma wat ik ken) afspeelt dan speelt gewoon door.
Ook vind ik het jammer dat die Snippet to Pro tool Cursor alleen voor Pro Tools is.
 
uber UBER UBERST vet!

hebben we dan wel een jaar op moeten wachten
maar toch dit soort kleine programmatjes zijn ideaal

lekker simpel en doet wat het moet doen
toppie :okdan:
 
lang verwacht inderdaad, maar ik vind het echt jammer dat het niet ook als basic audio editor functioneerd, met gewoon wat basis functies. ook heb ik last van bovengenoemde probleem in leopard.
 
Ik heb hem ook, ideaal , je kan hem ook aan Itunes ed koppelen..
 
snapper

snapper

ik ben er sinds dag 1 verslaafd aan, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak crashes heb tijdens het gebruik van snapper. erg jammer want ik wil het graag iedere dag gaan/blijven gebruiken.
 
de eerste paar dagen deed snapper het prima hier, daarna crashte het continu en liet mijn computer een aantal malen genadeloos crashen met beschadigde bestanden als gevolg !

WEG ERMEE DUS !!! en afwachten tot er een stabiele versie uitkomt.
 
Back
Top