Syntherklaas - Modular synth meeting

banner%20copy%20klein_zpsqsz3v6d9.jpg


Syntherklaas 5 december

Modulaire synthesizer meeting in De Toonzaal.

De Toonzaal beschikt sinds enkele weken over een zeer bijzondere elektronische analoge studio met als doel het opzetten van cursussen en residenties.
De studio is openbaar en wil een centrum bieden met hoogwaardige kennis en materialen voor elektronische muziek.
Daarom vieren we op zaterdag 5 december voor het eerst onze samenwerking met Modlab,
met middags een modulaire synthesizer meeting en aansluitend in de avond diverse concerten.


middag programma: (14:00 tot 19:00)
-Modulaire synthesizer meeting
-Presentatie elektronische studio door Hans Kulk
-Vocoder en pitch-to-voltage converter demonstratie door Paul van Twist
-DIY corner met oa. Noise! Synth workshop door Martijn Verhallen en Yuri Landman
-Speciale gast: Rob Hordijk
-Diner door EvaVa om 18:30[

avond programma: (vanaf 20:00)
concerten
-Zenn
-ReverseLandfill
-Niels Broos
-Husc

Locatie:
De Toonzaal
Prins Bernhardstraat 4-6
's Hertogenbosch

Parkeren kan in de parkeergarage Wolvenhoek, op 50 meter afstand van de locatie

Inschrijvingen:
reverse.landfill@gmail.com
Als je aangeeft wat je meeneemt, maak ik weer een gearlist!
Stroomblokken en koptelefoons zijn aanwezig.

meer info over de studio:
http://www.detoonzaal.nl/toonzaal-studio
 
Last edited by a moderator:
Met de hardware van deze studio moet je synthesemopjes ala de Deep Note kunnen toveren, dus met de analoge computer CV patronen programmeren die een hele reeks oscillatoren aansturen. Bewerkelijk, maar leuk en leerzaam. Moest het wat beter in de agenda passen, had ik er graag even mee geëxperimenteerd.
 
Laatst gewijzigd:
@sb-six
oh vergeten denk ik, sorry! . wat neem je mee?

@ progmatic: neem je ook je synth mee?
inschrijvingen zijn handig, ik heb je er nu bijgezet :)
 
Hulde aan de organisatie. Was top geregeld jongens! Heerlijk gegeten, leuke dingen gezien en goeie gesprekken gehad. Prima vermaakt!
Inderdaad, chapeau weer Martijn! Ontzettend leuk om de studio eens te zien, direct ingeschreven voor de cursussen! :luv:
 
Back
Top