Synth om als masterkeyboard te dienen

Status
Please reply by conversation.
Maar snap het echt niet. Van alles willen maar voor weinagh.
Neem nou synths ouder dan 10 jaar. Daar heeft het gros geen velocity/aftertouch op en zijn de toetsen best wel brak.
En die het wel hebben zijn zo gewild dat de vraagprijs gewoon hoger ligt.

Ensoniq FTW! w00t!


Zêkàgt!
 
w30 ? best lekkere aftertouch en slechts 150€
 
of een dx7s of II , fijne velocity, niet duur .
 
Korg Z1 (veel knoppen, X-Y pad, programmeerbare arpeggiator, uitgebreide synthese voor je quirky sounds, goede aftertouch).
Yamaha CS6x (iets minder knoppen, ribbon controller, erg fijn keyboard met prima aftertouch).
Gaan allebei voor (te) weinig weg, iets van 350-500 euro
 
thx voor de tip leo, heb een bod op die elka gedaan. 150 lijkt me toch wel de max om er aan uit te geven als ik zo de verhalen op het forum nalees, waarschijnlijk krijg ik 'm er niet voor maar goed, ik heb geen haast. :-)

een w30 zal ik niet snel kopen aangezien ik toch niks met die sampler zou doen. toch bedankt voor de tip uiteraard.

DX7 beetje idem dito, ik heb nooit veel opgehad met fm-synthese en ook niet de fut om me er in te verdiepen.

Z1/CS6X is te duur voor mij. ik wil óf iets heel goedkoops (max 150) waar ik zo af en toe een tof geluidje uit kan halen óf iets heel bijzonders, en dat is voor mij dus een sq80 of een prophet vs.
 
oeps, ik check marktplaats even en daar durft men wel veel voor zo'n nepjuno te vragen zeg! zal wel door die hooversound-hype zijn want ik ken de sound een beetje (vroeguh een mks50 gehad) en dan vind ik 150 wel echt veruit de max. zou eerder 125 als een redelijke prijs typeren.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top