Geluidskaart met meerdere outputs?

nick nova

Resonator
Lid sinds
24 oktober 2001
Berichten
2.771
Locatie
Mortsel, Antwerpen
Ben al een tijdje op zoek naar een geluidskaart met 8 outputs, minstens 4 inputs, en liefst een midi-interface. Daarnaast zijn een hoge s/r verhouding en groot dynamisch bereik het belangrijkst. Iemand tips of aanraders die niet extreem duur zijn??

Tx
 
hoontech DSP2000

wordt goed getest....niet de allerbeste S/N ratio die er is, maar zeker erg goed bruikbaar..gebruikt dezelfde chips als bv de m-audio delta-range

www.hoontech.de

Olaf
 
zou een sekd siena iets voor je zijn? 8 in en 8 uit, 2 x midi in/uit, 24/96. rond de 250 euro.
kent iemand die kaart? hoe is de kwaliteit?
 
Ik heb over een paar weken een M-Audio Delta 1010 te koop. Misschien iets voor je?
 
Leuk dat ook de delta 1010 wordt genoemd.
Ik had eerst een Delta1010; naar mijn idee een perfecte kaart, geen fratsen, maar uitstekende kwaliteit.
Ach hoe gaat dat, je doet wat weg en je koopt wat anders....
De Delta PCI kaart (2in/2uit, 18bit) viel me tegen en had gelukkig een midi-defect, kon dus terug naar de winkel. Ik heb nu een Sekd Siena en een Delta1010 gekocht. Probeer eerst de Siena, misschien valt-ie mee, dat is toch een stuk goedkoper dan de 1010. En anders houden we het toch maar weer op de Delta1010.
Ze zijn allebei 24/96, maar ja een fordje en een mercedes hebben ook allebei 5 versnellingen. Ben benieuwd.
Enneh... wat het wordt zie je vanzelf op de marklplaats. Daar komt de andere te staan.
 
Orgineel geplaatst door Synic
Waarom verkoop je je 1010?

En wat vraag je ervoor?

Ik wil een digitaal mengpaneel met een ADAT interface naar mn computer. Dus daarom heb ik die 1010 niet meer nodig. Wel een goeie kaart trouwens zoals Leo al zei. Ik zat te denken aan iets van 700 euro. Maar als het zover is dan zet ik em in de verkoop afdeling van het synthforum. De voeding van de breakoutbox is nl stuk en die is net opgestuurd naar de importeur. Dus daar hoop ik een nieuwe voor te krijgen. En ik verkoop em natuurlijk niet met een defecte voeding.
 
Spul van echo is vooral erg computervriendelijk... Nooit geen gezeik, het heeft zelfs nog een tijdje samengewerkt met mn Teringtec ews64s (en dat wil wel wat zeggen). Kaart erin, drivertje installeren en klaar (ik dacht eerst dat ik het helemaal fout was aan het doen omdat het zo makkelijk ging... Ik ging al uit van allerlei addertjes onder het gras...)

Geluidskwaliteit is ook prima. Ik heb de mijne verkocht aan DJ41 (dennis) en die zal het allemaal kunnen beamen morgen als zn pakketje binnenkomt
 
kan je absolute de MAYA44 aanbevelen ding kost fl350,=

super stabiel en goede driver ondersteuning ook voor XP

en je kan er een midiinterface op pluggen van de zelfde fabrikant

www.audiotrak.net
 
Back
Top