• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

retrocomputers ruilen tegen synth/geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

alfonzo11

Digiart
Lid sinds
24 Maart 2005
Berichten
8
Hey,

Ik zag dat veel mensen op deze forums ook oude computers in hun gearlist hadden staan, nu moet ik plaats gaan maken en verkoop/ruil ik met oude collectie computers die bestaat uit:

Amiga 500+ met 590 hard-disk
Amiga 600HD
Amiga 2000HD Met 68020 board, je kan schakelen met de rechter muisknop of
je de 68000 of 68020 wilt. Hard drive controller is IDE.

Ook heb ik amiga explorer erbij met de kabel om via je pc amiga disks te schrijven,
je kan ook nog een paar dvd's vol software erbij krijgen en een Tochiba satelite pro,
laptop met netwerk kaart voor amiga explorer

Commodore 64 met diskdrive en cassette recorder LET OP!!! je krijgt er een
486 bij van tulip, de c64 maakt via een kabel gebruik van de hard disk, drive
en cdrom van de pc!!!!


1x reserve c64

4x MSX 2 8245
1x MSX 2 8220
1x sony hitbit computer


1x atari 800XL plus de diskdrie

4 monitoren, philips en commodore

Heeeeeeeeeeel veel spellen op disk


nog best veel rand app. zoals midi interfaces, samplers, extra diskdrives, kabels midi interface enz.

kortom, met deze verzameling hoef je bijna niks meer erbij te zoeken!

Doe Dit spul ook ruilen voor een leuke synthesizer of een pro geluidskaart, midi controller enz.

Denk er wel aan dat je de auto echt vol hebt8~
 
Bericht door een moderator:
Bij niet specifieke ruile graag een indicatiewaarde vermelden. Alvast bedankt.
 
De waarde... dacht zo rond de 200 euro of zo, als ik alles los verkoop is het waarschijnlijk meer waard, maar heb daar geen zin in en het moet weg. miss. ruilen tegen een ys 200 of zo :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top