• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

wederom in verkoop: TC Powercore + Acces Virus Unlimited License

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Anvari

Ingeburgerd
Lid sinds
21 september 2003
Berichten
25
Dit pakket met extra power voor PC en Mac doe ik alleen weg als bundel, dus geen losse verkoop. Voor de mensen die niet zo bekend zijn met Powercore, dit zijn PCI kaarten voor je PC waarmee je extra DSP power hebt voor het gebruik van VST effecten en VST instrumenten in bijvoorbeeld Cubase of Logic, etc. Dit betekent dus dat je processor niet wordt belast en je zonder problemen een heleboel effecten en instrumenten kan gebruiken. Het pakket betreft:

1 TC Powercore PCI (originele uitvoering)
1 Access Virus Powercore VSTi Unlimited Licens (4 instances mogelijk met deze kaart !, en 4 sporen per instance. Dus 16 keer een midi kanaal met een virus laden binnen 1 project !.)


Ook zitten natuurlijk alle effecten en instrumenten bijgeslotendie vanuit de winkel origineel bij deze Powercore kaarten horen (dit zijn er nogal wat, zie de tc powercore website voor meer info), de verpakking en de originele gebruiksaanwijzing inclusief productcodes, serial nummers en activatiecode voor de Virus Powercore.

De vraagprijs is 700 euro. Graag een bericht als je intresse hebt.
 
Ok, ik verlaag de prijs naar 625 euro...

maar deze is wel vast.

Groetjes ! :D
 
Nog Steeds Te Koop ! Nog Lang Mee gewerkt na de orginele Advertentie maar wil er toch vanaf zien wegens aanschaf andere gear...

Wie maakt me Los !

600 Euro
 
moderator

moderator

Kan een moderator de titel wijzigen en ervoor zetten.. wederom in verkoop ?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top