Jx-3p op MP

Nog een mp3 demo ... gevonden op het forum van Vintagesynth.org.

je moet een bepaalde midi opdracht naar de jx sturen (dezelfde als bij de jp-6) dan is ie omni off...

Dat klopt... de JX-3P stuurt een hele hoop MIDI data wanneer hij wordt aangezet, waaronder het commando om de OMNI mode uit te zetten. Wanneer je de MIDI uitgang doorlust naar de ingang... dan onstaat vanzelf het gewenste effect.

Dit kun je dus ook zelf vanuit de sequencer sturen... het is iets met CC 125, 126 of 127... ik ben even kwijt hoe dat in de originele JX-3P firmware zat... :frons:

Maar dat kun je zelf makkelijk uitproberen :)
 
Origineel geplaatst door organix
Dat klopt... de JX-3P stuurt een hele hoop MIDI data wanneer hij wordt aangezet, waaronder het commando om de OMNI mode uit te zetten. Wanneer je de MIDI uitgang doorlust naar de ingang... dan onstaat vanzelf het gewenste effect.

Dit kun je dus ook zelf vanuit de sequencer sturen... het is iets met CC 125, 126 of 127... ik ben even kwijt hoe dat in de originele JX-3P firmware zat... :frons:
ergens in die range idd... en als je dit nu in de default ARR ff alvast aan het begin zet en dan de DEF.ARR opslaat dan heb je het altijd bij de hand qua nieuwe song...

dat van die midikabel blijft een boeren-halve-zolen oplossing...
 
AAAAAAAAAAAARGHHHHHH....... Heb neet die van mijn in mekeur gezet na poets beurt...
Maar sequencer doet nie meer!
Als ik op WRITE druk gan alle lempkes effe aan en da is het. Ken nix meer in spelen.

HELP ME IEMAND..................................
 
STUPID!!!!!
Knopje write protect!
lol
 
Origineel geplaatst door 6 trak
ergens in die range idd... en als je dit nu in de default ARR ff alvast aan het begin zet en dan de DEF.ARR opslaat dan heb je het altijd bij de hand qua nieuwe song...

dat van die midikabel blijft een boeren-halve-zolen oplossing...

dank voor dit zeer goede advies :halleluja

ehm, was het al iemand gelukt om z'n eigen sounds op te slaan in de "geheime bank " ?
zou leuk zijn als dat werkt, heb je toch 48 geluiden ipv 32 (de presets even niet meegerekend)
 
Rate potmeter

Rate potmeter

De sequencer rate potmeter van mijn JX3p is kapot =( Ik heb al even wat rond geinformeerd maar kan er nog geen bemachtigen. Als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag!
 
Back
Top