monosynthje+sequencertje

Status
Please reply by conversation.

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
hallowa,
om de boel hier af te maken heb ik nog een leuk monosynthje nodig met sequencer aan boord.
iets in de richting van mfb of acid lab ofzo iets te besteden heb ik 200 eurotjes en eventueel nog een yamaha ry30....
ik oor het graag

remco
 
..

..

hallowa,

mneej geen electribes meer voor mij... leuke bakkies maar daar heb ik voorlopig genoeg van gehad :)
 
het zal wel boven je budget zijn maar is een evolver niks?

of zo'n mfb synth???
 
Misschien een quasimidi 309, heb je een drumdoos met monophone bass synth en nog wat synths aan boord.
 
Origineel geplaatst door klausito
Misschien een quasimidi 309, heb je een drumdoos met monophone bass synth en nog wat synths aan boord.
Incl. sequencer uiteraard, volgens mij is die wel voor 200-250 euro te krijgen.
 
...

...

thnx voor de reply's.

een evolver heb ik al heel erg lekker synthje ben er erg blij mee maar ik vind hem vooral geschikt voor de wat subtielere geluiden. ik ben opzoek naar iets meer voor 303 achtige basslijntjes...

een 309 heb ik al gehad en vond dat vreemd genoeg niets... geen groove boxen meer voor mij...

het word waarschijnlijk een mfb
 
Zou ik toch een sh101 ook overwegen...
 
...

...

als jij die kan vinden voor 200 ben ik supa blij :) helaas is de reality dat ze tegen woordig zeker 500 kosten.... of ik kijk gewoon niet goed
 
..

..

zou het overigens ook super leuk doen in mn huidige set up of een mc202 aleen die vind je ook al niet meer voor dit geld :(
 
Hey sorry Cpt,ik had over je budget gelezen....

Veel succes!
 
...

...

hehe geen enkel probleem... ik ga maandag een mfb ophalen van een forumer :)
goeie zaak dat gezocht subforumpje en goeie zaak dat er hier zoveel mensen zijn die gear over hebben :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top