goede delay plugin

DJ41

Lid sinds 1834
Lid sinds
20 december 2001
Berichten
1.910
Locatie
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik ben al zeker een half jaar op zoek naar een goede delay plugin. Kan iemand me uit de brand helpen?

Alvast bedankt guyz!!!
 
Last edited by a moderator:
Komop, een beetje respect voor het forum

Komop, een beetje respect voor het forum

Mag ik jullie erop wijzen dat het niet wordt toegestaan om illegale software uit te wisselen of links uit te wisselen die hiertoe kunnen leiden via dit forum! Dit brengt namelijk het forum in gevaar en dat willen we natuurlijk niet (moderator)

als alternatief zijn er ook goede gratis delays te krijgen. Kijk maar eens naar de gratis plugin packs van Dave Brown of MDA
Hier zijn ook wel goede delays tussen te vinden
 
?

?

Ik wist niet dat die niet gratis was, sommige plugins functioneren ook alleen maar als demo en daarna moet je hem kopen... Toch??
 
ja en ik als tracker gebruik een buzzeffect of gebruik gewoon meerder channels
 
ja karlette is echt een lekkere tape delay...
helemaal mooi dat ie niks kost.

mda heeft goeie plugins maar over de delays ben ik nie zo tevreden eigenlijk. er zijn nog andere gratis delayplugins van... tdk geloof ik. zijn zeker wel de moeite waard, ook combo plugins met distortion / lfo's en andere shit.
 
voor mij is er maar 1 echt goede delay plugin: OhmForce van de Ohmboyz.....en nog niet te spreken over hun gratis Filter plugin Frohmage.......gelukkig hebben ze nu alternatieve versies voor hun gefreakte interfaces, maar de geluidskwaliteit is zo warm en vet! echt instant dub!

www.ohmforce.com

Olaf
 
jaaa! die was ik helemaal vergeten!
natuurlijk OhmForce! frOhmage ook natuurlijk ja!
vette vette vette shit... die laatste OhmForce preset!... yellow engine geloof ik, wat een plugin zeg poeh! :o
 
welke van de genoemde gebruikt het minst cpu kracht, want naar die delay ben ik op zoek. Als je zoveel softsynth/softsamplers gebruikt wil je effecten hebben die goed zijn, maar ook voor low cpu use gemaakt zijn.

J-Run
 
wat dat betreft kan je het beste mda hebben. of karlette. gewoon naar www.steinberg.de en d/l'en maar
 
Back
Top