Acustica Audio Nebula

Versie 2 kende ik nog wel en die vond ik nog niet bijzonder genoeg.
Maar als versie 3 CUDA ondersteund dan kan het nog een interessant ding worden.
 
Nogal beperkend dat het alleen windows vst ondersteund.

Dan sluit je een behoorlijke markt buiten.

Ik was beta tester van de Mac versie, die komt in januari uit als het goed is. inclusief CUDA support! (in eerste instantie wel alleen VST).
 
Bump! Iemand hier die met Nebula bezig is? Of de Acqua plug-ins gebruikt?

De laatste tijd lijkt er redelijk wat aan doorontwikkeld en rond de kerstperiode zou Nebula 4 gereleased moeten worden.
Al regelmatig op het punt gestaan om iets van AA aan te schaffen, maar de vele verhalen over giga latencies, bugs en slechte support hebben me altijd wat tegengehouden.

Maar langs de andere kant: holy shit die klank! Daar kan geen enkele klassieke algoritmische plug-in tegenop.
 
Ik heb Nebula nu niet meer, maar heb het wel een tijd gebruikt. Vooral voor de eq's vond ik deze op het vlak van geluidskwaliteit het beste wat er itb te vinden is; het gebruiksgemak en (in mindere mate) de stabiliteit, waren echter een ander paar mouwen.
 
wil toch even wat dramatiek aan het draadje toevoegen :)

een obscure hackergroep waarvan de naam een palindroom is, & die in 2013/2014 reeds acustica audio had ge-kraak-t
heeft anno 2023 a h licht gebracht dat de acustica audio plugins bloatware zijn
omwille van een anti-piracy obsessie tot overprotecting DRM in een verhouding van 10 op 1

voor 1 gig aan effectieve VVKT software , zit er 10 gig aan anti-piracy DRM lagen bij : )
wat in het verleden er dus voor zorgde dat de plugins lagden, fat waren, processor hongerig, veel diskspace in beslag namen ...
(voor plugins, ... velen beweerden dat dit zo moest zijn daar men met tonnen aan IR-vectoren werkten )



nou mijn vraag, heeft iemand voor mij de computer muziek nebula plugin nog ergens liggen ?
 
Back
Top