HardCore - Mtech - Fuzz

Nou beuken doet hij in ieder geval.... hatsikkiedeeeee poeh poeh tralala

Heb niet zoveel verstand van deze stijl maar voor zover ik het kan beoordelen klinkt het zeker niet verkeerd in vergelijking met ander hc plaatjes.....

greetz
 
Origineel geplaatst door Leendert
Bass gedistort? :erm:

Dat hoort bij het genre gabber/hardcore. 8o)

Heb hier helaas geen afluister mogelijkheid, zal als ik thuis ben je track even checken.
 
Origineel geplaatst door Metroid
Klinkt nie gek man. Lekker voor in de car. Moet wel eerlijk zeggen dat je electro wel vetter is maar afwisseling is altijd welkom.


jo metroid thanx

ps. heb je mijn track nog geluisterd??

]
:erm:

zal toch wel .. ik geloof van wel .. kan zijn dat ik je laatste niet gehoord hebt ,,, ben een tijdje ofline geweest ..

zal nog een in de lijst kijken ...

drop anders een paar linkjes .. in de mail box

grtz ///
 
Origineel geplaatst door SteveJ
Dat hoort bij het genre gabber/hardcore. 8o)

Heb hier helaas geen afluister mogelijkheid, zal als ik thuis ben je track even checken.

:biertje:

Ik heb m net geupdate !
 
Klinkt wel leuk, alleen te weinig afwisseling zoals al was opgemerkt door een andere sf lid.
Synth kan ook wel wat meer hoog gebruiken, en wat dikker (meer stereo oid) plus wat meer reverb mss?
 
HAKKEH!!!
Lekker hoor! Alleen die synth mag wel wat meer hebben, vind hem een beetje wegvallen nu...
 
Origineel geplaatst door Leendert
Bass gedistort? :erm:

Tuurlijk; zie 't "professionele hardcore kick"-topic.


Over 't nummer: aardig om af&toe te horen en te maken. ;)
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Tuurlijk; zie 't "professionele hardcore kick"-topic.


Over 't nummer: aardig om af&toe te horen en te maken. ;)

Uhh ja, maar bij het gedistorte filter je dan toch de bass op t laatste eruit en dan zet je dezelfde sample niet gedistort er gelowpast onder :)
 
Origineel geplaatst door SteveJ
Klinkt wel leuk, alleen te weinig afwisseling zoals al was opgemerkt door een andere sf lid.
Synth kan ook wel wat meer hoog gebruiken, en wat dikker (meer stereo oid) plus wat meer reverb mss?

Bedankt SteveJ

de afmix is niet echt in orde .. heb wel het synthje in het midden wat opgepompt ... wel wat dikker
en met me stereo lopenklooien ...
 
Origineel geplaatst door djtt
HAKKEH!!!


:)


allen bedankt voor de reakties

ik heb m wat korter gemaakt en flink met me sound lopen klooien ...
veel foutjes eruit ..

Update :biertje:
 
Origineel geplaatst door Leendert
Uhh ja, maar bij het gedistorte filter je dan toch de bass op t laatste eruit en dan zet je dezelfde sample niet gedistort er gelowpast onder :)

O ja, da's waar: je moet je aan de regels houden, anders is muziek niet mooi....

:stupid
 
En dát willen wij natuurlijk niet, dat jouw tere oortjes slecht gefilterde kicks te horen krijgt :halleluja
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
En dát willen wij natuurlijk niet, dat jouw tere oortjes slecht gefilterde kicks te horen krijgt :halleluja

Jij bent echt altijd zo ffe 't laatste zetje geven, maar 't geeft niet mij krijg je hier niet weg en met jou fucking labeltje wil ik niks te maken hebben, ik kom er wel, bij een echt label, mijn eigen weg. :)
 
Back
Top