• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer MX2642A Mixer ruilen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kris72

Ingeburgerd
Lid sinds
14 februari 2007
Berichten
64
Locatie
Eindhoven
Wie o wie is er op zoek naar een aardige mixer. Ik ben tegenwoordig in het bezit van een hele aardige setup. maar teveel is teveel. Zoals altijd is ruimtegebrek een belangrijke issue. En wat moet ik met 2 mixers. Dus daarom te ruil.
De mixer is een apparaat van de eerste gebruiker (ik). Maar goed na verloop van tijd gaat er wel es iets kapot. Volgens mij is het allemaal makkelijk te fixen (als je maar wil).
Ik heb 2 mankementen kunnen ontdekken;
- Kanaal 11/12 lijkt soms half door te komen, een keer op en neer met de schuif en het is weg
- Solo functie werkt niet meer, maar daar ben ik niet zeker van.
Verder werkt hij prima. Kleine oneffenheden in een verder perfect apparaat. Ziet er ook nog netjes uit, en de brackets heb ik er gewoon bij. Je kan hem werkend komen bekijken want hij is nog steeds aangesloten. Kan je de kanalen checken.

Nu mijn kant van de deal. Wat zoek ik;
- Compressor ( ik ga niet flauw doen over merk en type, daar kan ik namelijk niets mee. Ik maak hiphop en breakbeats, daarom zoek ik een apparaat die mijn beats laat pompen, liefst wel een apparaat waar meerdere ingangen op zitten)
- Geluidskaart (ben nu in het bezit van een audiophile 24/96, vind alleen dat de analoge in- en uitgangen net iets te veel ruis geven)

Voor de volledigheid heb ik even een linkje gezocht van de mixer. De mijne is niet wit, maar mooi blauw.
http://www.behringer.com/MX2642A/index.cfm?lang=ENG

Okee, dat was het voor nu. Wil je meer weten of een voorstel doen, mail me maar via de PB.

Groeten Kris
 
Aanvulling op mijn bericht

Aanvulling op mijn bericht

Hallo, allemaal. Er wordt gekeken, maar misschien ben ik niet duidelijk genoeg.
Dus, voor de volledigheid, mijn ruilvoorstel is één van de twee. Dus niet allebei :)

Groeten Kris
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top