• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil K2500 76 keys, Spirit Live 24 mixer, MAM SQ16

dod563

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2008
Berichten
1.178
Vanwege geld en ruimtegebrek,

Kurzweil K2500 76 toetsenversie
Incl KDFX , contemporary board, piano board en 4GB internal memory. Max geheugen dus…
Er zit ook een flightcase bij. Zwaar onderschat, naar mijn bescheiden mening. Niet voor niets veel Detroit dingen met Kurzweil gemaakt.

In gebruikte maar goede staat. Checken ophalen Rotterdam-West

vrpr 350 euro


Tevens te koop,

Zeer mooie Spirit Live 24 kanaals mixer incl voeding. Mooie (Engelse) sound met goede sweeps. Oude tafel uit BasicBeat studio met sigarettenafdruk linksboven van (ik vermoed) Lemon8. Is al sinds de vorige eeuw in mijn bezit maar heeft hier amper draaiuren gemaakt ivm aanschaf grotere tafel toentertijd. Onlangs nog wat projecten mee opgenomen maar mag nu echt weg. Er zijn drie ledlampjes die niet functioneren maar werkt verder feilloos. Mooi mixer met mooie sound.

Bezichtigen/testen/ophalen Rotterdam/West

300 euro aub

Ik heb er eventueel een flightcase bij die nog ingericht moet worden. Maw groot genoog voor deze mixer en voeding maar het schuim moet er nog in gemaakt worden. Er zit nu nog oud schuim in.

50 euro aub


MAM SQ16 xox style sequencer. 13 drum parts en drie synth parts. Ideale stepsequencer voor liveacts. Altijd erg veel gebruikt en nog meer plezier van gehad maar ik heb nu Engine. Compleet met voeding en UK en DE handleitung. In zeer goede staat (superdegelijk apparaat)

300 euro
 
K2500 is verkocht!

Blijven over:

MAM SQ16 step sequencer

Soundcraft Spirit Live mixer
 
Back
Top