Goedenmorgen

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.107
Locatie
Den Bosch
Ik vond dit forum nadat ik via Google op zoek was naar tips om ruis/brom etc. tegen te gaan en na een paar threads gelezen te hebben leek dit me een leuke en vriendelijke community waar een hoop te leren valt. Dus heb ik mij maar aangemeld :)

Inmiddels ben ik een jaar of 12 bezig met muziek, nooit professioneel of heel fanatiek maar meer als hobby. In die tijd heb ik aardig wat apparatuur verzameld, en ik vind het uitpluizen en klooien met een nieuw apparaat bijna net zo leuk als muziek maken zelf. Alleen daarom al zal ik nooit de overstap kunnen maken naar softsynths, al gebruik ik wel een controller keyboardje in combinatie met Reason 'on the side'.

In de loop der tijd ben ik steeds minder gaan doen met sequencing vanaf de PC, maar gebruik vooral graag geloopte of solopartij-samples die ik opneem met SoundForge en dan met Acid Pro verwerk, 'stapel' en arrangeer. De RM1x gebruik ik als mini-sequencer om baslijntjes en percussie te maken. Of waar mijn keyboard skills het af laten weten en ik het niet voor elkaar krijg 'live' in te spelen.

Hier een voorbeeldje van een track die ik eind vorig jaar gemaakt heb: Chasing Clouds

Opmerkingen zijn welkom :)
 
Bedankt :D

En wat het verwijderen betreft ... ieder forum heeft zijn etterbakken nodig voor de nodige komische ontspanning.

Het is in elk geval goed om te zien dat er meer synth-idioten zijn als ik en dat er een plek is om vragen te stellen of tips uit te wisselen. Ik had nooit gedacht dat er zo'n grote groep was in Nederland.
 
:biertje: heeej, welkom!
 
Welkom !:mega:
 
Back
Top