Wat een voorstelling...

  • Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
D

Deleted member 18007

Guest
Na een zeer diepgaand overleg met één van de heren moderators, besloten om mij hier opnieuw voor te stellen.

Daar er speculaties zouden of dit account een schaduwaccount van respectievelijk de leden Mostatic en/of Raph, hoop ik die via dit bericht te ontkrachten.

11 jaar geleden heb ik mij op dit forum aangemeld. Ik heb in die tijd veel geleerd over hoe een online-community werkt, hoe je een internetverslaving overwint, hoe gearlust altijd latent aanwezig blijft en dat een zekere instabiliteit vaak juist een stabiele factor vormt.

Wat dat over mij zegt? Dat ik 11 jaar ouder ben geworden en niet zoveel veranderd ben.

Verder druk ik mij graag uit middels mijn geluidscollages. Hiervoor gebruik ik (eigen) Nederlandstalige teksten, een klarinet, samples uit het leven van alledag en/of vervlogen tijden. Dit ondersteun ik met zelf gepachte gesynthetiseerde geluiden afkomstig uit m'n fracrack, Eurorack, MoPho, XL-1, VL70m of één van m'n FM-synths.

M'n MFB522 is een smerige wannabe, die je kort moet houden. Anders krijgt die grootheidswaan. T'is gewoon een Chihuahua. Gelukkig is Manfred als de dood voor Paul m'n Octatrack. Op de momenten dat ik moe word van het gekissebis van die twee, stuur ik ze beiden terug de doos in. Dan mag Ab le Ton, de toon maken. Een enkele keer lijkt dat dan op muziek. Maar het blijft spielerei.

Ik maak mij niet de illusie dat ik op eniger wijze een zinvolle bijdrage kan leveren aan dit forum. En dat is maar goed ook, anders zouden de zinvolle bijdragen niet opvallen.
 
-Bedankt :)
-Bedankt :)
-Inderdaad, maar twee mono`s in de chat was niet handig. Maar dat is echt heel lang geleden...
 
Back
Top