ProTools M-Powered

Galo

Ey, n eigen titel, Sjiek!
Lid sinds
13 februari 2006
Berichten
514
Locatie
Gekkenhuis
Dag allen,

Gister heb ik ProTools gekocht, en un installeer ik het met daabij de Production Toolkit maar nu loopt hij te mouwen dat een aantal plugins niet geauthoriseerd zijn, nu vroeg ik me af of dit is omdat die gekocht moeten worden (dacht dat die erbij hoorden standaard) of moet ik mijn iLok updaten op een of andere manier ?

Thanks
 
Dit heb ik inderdaat ook gehad,

Hiervoor moet je dacht ik ff je i lok updaten. Op de digidesign website staat hier wel meer informatie over.
Ook kun jij de gratis update downloaden van pro tools 7,3 op de digidesign website, als je pro tools minder dan een maand geleden gekocht hebt. www.digidesign.com Ik heb die extra plug ins nog niet geinstaleerd, dus voor die informatie zou je toch eens op de digidesign website moeten kijken.

Greedz Wesley
 
Als je alleen Pro Tools M-powered hebt gekocht, dan horen de plugins uit de toolkit daar NIET bij. Je kan de production toolkit idd wel downloaden van Digidesign.com, maar dat is enkel de software. de licenties moeten op je i-lok ID staan om het ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken. En daarvoor zal je de Music Production Toolkit apart moeten kopen.
 
Dit is exact de rede waarom ik het programma heb terug gebracht, toch maar voor ableton gegaan alhoewel de qualiteit van Pro-Tools me 10 keer meer aanspreekt als ableton, maargoed ff op einde van de maand wachten want wil er toch mijn masters in gaan doen *D
 
Origineel geplaatst door Galo
Dit is exact de rede waarom ik het programma heb terug gebracht, toch maar voor ableton gegaan alhoewel de qualiteit van Pro-Tools me 10 keer meer aanspreekt als ableton, maargoed ff op einde van de maand wachten want wil er toch mijn masters in gaan doen *D

ableton is toch een loop programma ?

voor alleen masteren dan kun je ook
http://www.sonymediasoftware.com/products/showproduct.asp?PID=961 gebruiken :)
 
Back
Top