Stel je ultieme laptop samen!!

Origineel geplaatst door olafmol
waaaaaaaaaaaa!!!! apple vs pc ........wwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... via vs intel ........... waaaaaaaaaaaaaaaaaa............ sony vs ibm vs dell ...................wwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... house vs techno .............waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........bunker vs gigolo.......waaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............israel vs palestijen.........wasasasvdblklbkvlbvklbkvlbvbvlbvkbl........VS vs.terrorisme...........sdsvnsvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv.fdfdf.........rusland vs tjetsenie........BOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ttsss......kalm maar, kalm maar...ttsss, ttssss......suuuuussss....kalm....

zal ik een kopje kamille thee voor je zetten? dan wordt je weer een beetje rustig....
 
ok sorry maar daar gaan we dan weer apple vs pc. op dit moment is er geen systeem te noemen waarbij ik kan zeggen(gekeken naar specifikaties) apple of pc is beter.
apple ligt zelfs een beetje achter. maar is wel bezig terug te komen.
het punt stabiliteit: dat is zo'n achterhaalt begrip wanneer je je pc goed configureert is deze net zo stabiel als een apple.

gezien de kosten staat pc(laptop) boven aan. je kunt veel meer krijgen voor minder geld

ook dit was dan weer het apple vs pc kwartiertje

ot
ze zien er wel heel erg mooi uit die powerbooks
 
ahhhhhhhhhh...lekker..dankjewel! slurpp...
 
Origineel geplaatst door EDP


tja je hebt klonen en klonen. leg mij is uit waarom een a merk beter zou zijn dan een samegestelde kloon?

edit/ is het niet al de standaard 5400?

Voornamelijk vanwege de degelijkheid/duurzaamheid van laptops. In het geval van een laptop zou ik meer kijken naar de degelijkheid dan naar de prestaties, aangezien de prestaties tegenwoordig toch niet veel meer verschillen en toch al erg hoog liggen. En de duurzaamheid van bijvoorbeeld Dell laptops is vele malen beter dan die van kloon laptops. (ik heb in de computerzaak waar ik heb gewerkt veel verschilleng gezien!)

Origineel geplaatst door krz
De beste laptopbouwer is nog altijd Toshiba.

Toshiba is niet de beste laptopbouwers. Zwak punt: de TFT-schermen en de toetsenborden gaan na verloop van tijd snel kapot.
 
Ja, en Dell gaat net zo snel kapot, zoniet sneller. Om over HP maar helemaal te zwijgen. IBM, dat is pas sterk spul, alleen mag je daar veel $$$'s voor neerleggen.

Maar is meneer jamez al iets opgeschoten? :P

Olaf, hier heb je meer aan:
rooibos.jpg


Geen dank.
 
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw


Voornamelijk vanwege de degelijkheid/duurzaamheid van laptops. In het geval van een laptop zou ik meer kijken naar de degelijkheid dan naar de prestaties, aangezien de prestaties tegenwoordig toch niet veel meer verschillen en toch al erg hoog liggen. En de duurzaamheid van bijvoorbeeld Dell laptops is vele malen beter dan die van kloon laptops. (ik heb in de computerzaak waar ik heb gewerkt veel verschilleng gezien!)



Toshiba is niet de beste laptopbouwers. Zwak punt: de TFT-schermen en de toetsenborden gaan na verloop van tijd snel kapot.

tja ik werk nog steeds in een computer zaak. de meeste zwakke laptopjes die we binnen krijgen zijn toch echt de compaqjes dell is idd niet slecht. maar klonen zijn echt een stuk stabieler als de gemiddelde a-labtop

maar met klonen bedoel ik dus de (zelf) samengestelde laptop. je hebt a merken(dell, compaq. ibm, toshiba) dan heb je de b-merken (dus de laptop die je bij de aldi en zo koopt:) )
en de klonen (alhoewel de vrijheid van samenstellen veel beperkter is dan bij de gewonde desktop pc's)
 
Ik heb sinds een paar weken een IBM thinkpad, pentium4, 1,8 GHZ met 256 MB en 40 gieg harddisk.
Ik heb daar nu logic op draaien onder win2k en het loopt erg fijn moet ik zeggen, is nu nog via de interne geluidskaart maar het loopt gewoon.
Is wel een dure maar degelijke oplossing zo'n IBM, design moet je ook niet naar kijken, is gewoon een vierkante kast maar het werkt wel!

Ik weet zo even niet wat voor chipset erin zit maar zolang het loopt maakt me dat niet uit.
 
he gooseman, ik heb een thinkpad R31 van de zaak.. en jij?

hoeveel was je kwijt dan voor de jouwe?

enne 2 Krz, ik hoor nu zoveel verschillende dingen dat ik het effe niet meer weet.. ik weet dan wel welke chipset ik niet moet nemen .. verder ga ik gewoon een goede kloon vergelijken met een Sony of een IBM..

ik werk bij een Premier Business Partner van IBM dus die dingen kan ik wel goedkoper krijgen dan andere notebooks..
 
Ok, mag ik je dan 1 tip geven als je die IBM goedkoper kan krijgen.. ga voor de IBM ! Imho de beste en sterkste laptops en volgens mij altijd met 'n Intel chipset.

Succes.
 
Laat je niet gek maken Jamie ,
En ga niet in op dat Aplle Vs Pc gelul .
Een Mac is gewoon niet beter als Pc . het zal mischien iets stabieler lopen theoretisch maar dat rechtvaardigt het enorme prijs verschil niet .
En ik heb meerdere malen met een G4 Titanium gewerkt en zo bijzonder is het nou ook weer niet.
Dat wordt pas leuk met een dual processor maar dan ben je een hoop centjes kwijt .
 
het ligt ook gewoon aan je magnetisch body-field..bij mij crashen apple computers altijd met bommetjes, terwijl een bevriende apple gebruiker altijd mijn windows machine laat crashen..andersom gebeurt het nooit.. apart he?
 
ik zal eens kijken naar die IBM dingetjes, hoewel ik ze oerlelijk en onhandig vind.. die Sony's vind ik wel geil, alleen zo duur? mmm.. een goeie kloon kan gelijk als een rolls royce aangekleed worden voor minder geld..

dilemma's
 
Je moet zowieso kijken naar wat er onder de motorkap ligt, met een mooie auto win je geen wedstrijden. ;)
 
Een aantal zaken die klonen verkopen:

- Paradigit (Voyager modellen: zijn afgelopen jaar een aantal keren als beste of een van de betere getest in o.a. PCM en Computer!Totaal) http://www.paradigit.nl
- Computerland {Jewel notebooks) http://www.computer-land.nl
 
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw

Toshiba is niet de beste laptopbouwers. Zwak punt: de TFT-schermen en de toetsenborden gaan na verloop van tijd snel kapot.

Leg s uit?

Q al een hele tijd Toshiba fan met zij Sat Pro
 
Back
Top