kan m audio Audiophile USB niet installeren

tumbadora

Nieuwkomer
Lid sinds
22 januari 2005
Berichten
14
Locatie
Denhaag
Ik heb een m audio Audiophile USB ,en het lukt mij niet om die goed te installeren op een laptop
ACER 5051AWXMI met een AMD Turion 64 Mobile Processor.Elke keer wanneer ik de drivers geinstalleerd heb,en naar het controle panel ga,krijg ik de melding not connected.
Om te kijken of de geluidskaart wel werkte,heb hem geinstalleerd op mijn pc(pentium 4 s478 3 ghz) en daar krijg ik de melding op het controle panel, connected.Dus de geluidskaart werkt gewoon goed.Ik heb de laatste drivers geinstalleerd.Zou het iets te maken kunnen hebben met de AMD?Of misschien iets anders?
 
Misschien een stom antwoord maar heb je de onboard geluidskaart van je laptop wel disabled?
 
Origineel geplaatst door SteveJ
Misschien een stom antwoord maar heb je de onboard geluidskaart van je laptop wel disabled?

Volgens mij zou dat niks uit mogen maken hoor...

Heb je al verschillende volgordes geprobeerd van installeren? (dus bijv. eerst de drivers installeren en dán pas de usb aansluiten? Of andersom, ik noem maar wat.) Sommige usb apparaten zijn daar erg gevoelig voor. Wat zegt de handleiding hierover?

Staat het apparaat na installatie wel goed werkend in de "Geïnstalleerde apparaten lijst" in het windows instelleingen scherm? (configuratiescherm / Systeem / apparatenbeheer)
 
Ik heb alle manieren van installeren geprobeerd.Wat er dus gebeurt is, dat elke keer keer als ik de laptop opstart,de melding krijg ,,nieuwe hardware gevonden,,.Dan gaat ie opnieuw het stuur progr. installeren.Uiteindelijk zie ik dus in het configuratiescherm de kaart staan.
Ik heb Reason toen geinstalleerd om te kijken of de midi werkte,dat deed het dus uiteindelijk.
Alleen kraakte het nogal,dus probeerde ik de latency te verhogen,en dat moet dus via het contole panel van de m audio.Maar als ik daar dus naar toe ga krijg ik dus de melding not connected.Het disablen van de on board soundcard heb ik geprobeert maar dat maakte niets uit,en mag ook niets uitmaken.Nou is de laptop niet van mij maar van een vriend van mij,en staat ook niet bij mij,maar ik zal van de week nog maar eens een poging wagen.
 
Ik heb zelf ook een AMD (desktop dan), en heb hetzelfde probleem, elke keer als ik opstart zegt ie nieuwe hardware gevonden. Er komt bij mij wel geluid uit, en aangezien ik hem niet intensief gebruik vind ik het wel goed zo (maak ook geen gebruik van de MIDI). Ik kan me wel herinneren dat ik de driver van de site heb gedownload omdat de driver op de CD een oudere versie was, dus misschien is het handig om dat even te proberen, als je dat al niet had gedaan.
 
Back
Top