Electronische muziek dj's and producers enquete en netwerk formulier, duurt 3 min.

djplayaround

Nieuwkomer
Lid sinds
4 december 2006
Berichten
3
Locatie
Amsterdam
Electronische muziek dj's and producers enquete en netwerk formulier, duurt 3 min.

Opzetten van een netwerk van producers om muziek uit te geven op een nieuw op te zetten platenlabel en enquete hiervoor.

Momenteel ben ik bezig met om een netwerk van producers op te zetten om te kunnen samenwerken en om muziek uit te gaan geven bij een nieuw op te zetten platenlabel waar ik momenteel een ondernemingsplan voor aan het schrijven ben. Ik heb momenteel een enquete online staan en wil vragen of jullie die in zouden willen vullen en om de link naar de enquete door te sturen naar alle producers en dj's die jullie kennen, het is belangrijk om zoveel mogelijk respondenten te krijgen aangezien ik dit ondernemingsplan ook voor mijn afstudeerscriptie maak voor mijn studie commerciele economie. Met het netwerk van producers en andere creatievelingen kunnen er leuke initiatieven ontstaan op het gebied van muziek produceren, feesten organiseren en andere zaken waarbij samenwerking kan helpen. Het kost ongeveer drie minuten om hem in te vullen en je hebt de mogelijkheid om de resultaten van de enquete via email opgestuurd te krijgen.

Zie hier de link naar de enquete:
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=22073&ln=eng

Ik wil alvast iedereen bedanken die mee wil werken.

Dan nog iets over mezelf.
Ik ben Wouter van Nierop, woon in Amsterdam, ben 26 jaar en ben een dj en beginnend producer.
Ik koop al zo'n 10 jaar platen en ben van plan om hier begin volgend jaar als ik ben afgestudeerd professioneel mee aan de slag te gaan. Daarnaast is het de bedoeling om dus dit platenlabel van de grond te krijgen en om meer met producen bezig te zijn. Ook ben ik nog bezig met enige andere projectjes waarmee ik in mijn onderhoud wil gaan voorzien.
Als je geinteresseert bent in mijn dj setje dan kan je hier een house setje van me downloaden:

http://www.sendspace.com/file/cxdgcx

Ik draai daarnaast ook techno, electro en acid. Deze setjes zal ik binnenkort online zetten. Ook zal ik in December dit jaar mijn website www.djplayaround.com lanceren. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes Wouter
 
Ik vind de vragen erg karig. Voor een afstudeerproject had ik toch even wat dieper gegaan. Je zou bv wat vragen kunnen stellen over de commerciele aspecten van het vak. Wellicht is er een theorie/werkwijze/visie oid die je had kunnen toetsen adhv deze vragen.

Verder heb ik meerdere malen mijn mailadres in moeten vullen, dit had je beter kunnen afvangen.
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
Ik vind de vragen erg karig. Voor een afstudeerproject had ik toch even wat dieper gegaan. Je zou bv wat vragen kunnen stellen over de commerciele aspecten van het vak. Wellicht is er een theorie/werkwijze/visie oid die je had kunnen toetsen adhv deze vragen.

Verder heb ik meerdere malen mijn mailadres in moeten vullen, dit had je beter kunnen afvangen.

Het meerdere malen invullen is er voor bedoeld om mensen die niet willen deelnemen aan dit netwerk toch de mogelijkheid te geven om de resultaten te ontvangen.

Commerciele aspecten worden behandeld in het ondernemingsplan.
 
Antwoorden enquete

Antwoorden enquete

Antwoorden enquete worden over max. twee weekjes gezonden aan de betreffende respondenten.
Groetjes Wouter
 
Back
Top