Maak een stukje Klassiek

Dank U Exo, voor dit compliment.
"Music was my first love" staat idd in mijn handtekening.
Piano is ingespeeld, in een " fixed tempo" daarna in de tempotrack tempowisselingen,
en de overige partijen gedeeltelijk ingespeeld, gedeeltelijk getekend in de editor.
dit was Miroslav (churchorgan en Steinway pedal), bas is een string uit Kurzweil PC88, Strings uit U220, en Horn uit Emu proteus1.

Ook op SC bedankt voor de comments van Dr van Lansberg en Azzjemenou.
groeten
Frans
 
En nog eentje van Opera Laakwa, Opus 10.
 

Attachments

  • Opus10.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 40
En nog eentje van hetzelfde album, Opus 5.
 

Attachments

  • Opus05.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 48
En nog eentje van een ander Project, Quarter Lake Project, nummer Quarter Lake Opera.

https://soundcloud.com/phochos/quarterlakeopera
 
uit "Out of Progression"

uit "Out of Progression"

:PIk kan nu niet meer achterblijven:)
hier het orgelgedeelte uit mijn " out of Progression" naar aanleiding van verzoek
van Dr van Lansberg met meer legato.
U hoort " Miroslav philharmonik", dit zijn 3 orgeltracks in elkaar overlopend.
 

Attachments

  • part3orgeltje.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 39
aria with a wink

aria with a wink

een wereldhit uit de jaren 70 ;), misschien zoals meneer Bach hem geschreven had, met
een knipoog naar een bekende band uit die jaren.

http://soundcloud.com/fas55/aria-with-a-wink

(:engel:overtreed hiermee een regel van TS, geen covers)
 
Maak een stukje klassiek

Maak een stukje klassiek

Nu het nieuwe schooljaar haast is begonnen en dus ook weer de muziekscholen opgenaan, ga ik mezelf geweldig populair maken bij de 'echte' muzikanten hier op SF. :dubbel:
Maak eens een stukje klassiek. Het moest er maar eens van komen.
Quantizing en dance sounds zijn uit den boze, duidelijke progressies, min 1 minuut.
Vandaar post ik alvast een improvisatie snippet met metronoom op. (ik heb in het begin snel iets anders gespeeld...this is real dudes)
Helaas verder geen tijd meer wegens vertrek vakantie.

Laat het zweten beginnen !:D
Ik hoor het wel als ik terug ben (26/9) en dan maak ik mss mijn track verder af, afhankelijk van hoe populair ik ben met deze thread...:doei:
 

Attachments

  • Example_Classic.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 41
Grappig, was net bezig met mn eerste kennismaking met muziektheorie.
Zie onder het resultaat van mijn eerste scale : de E-minor :D
Weet niet of ik hem ga uitwerken maar er ging eigenlijk best een wereld voor me open.
 

Attachments

  • eminor.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 41
Ik weet niet precies wat "klassiek" inhoudt (meestal is het een vergaarbak voor allerlei muziek die in honderden jaren is gemaakt), maar zelfs met een ruime definitie valt dit er niet onder. Niet dat dat wat uitmaakt, maar in dit topic is de kans wel groot dat alle deuntjes met een piano of viool al in aanmerking komen.

Wel aardige melodietjes verder. :)

(Dit sloeg dus op dat nieuwe topic wat blijkbaar in de tijd dat ik dit typte is samengevoegd. Die oudere dingen heb ik niet beluisterd.)
 
Back
Top