• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu 0404 Geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ruubje

The Rubenizer
Lid sinds
10 mei 2005
Berichten
356
Locatie
Drachten
Ik bied mijn Emu 0404 geluidskaart aan. Ik verkoop hem weer omdat ik zelf een externe ga kopen ivm pci-slots te weinig.
Heb hem nog geen 2 maand geleden gekocht van een medeforumlid.

Belangrijkste specs:
- 24bits/192khz (max)
- stereo analoog in/uit
- spdif in/uit
- optisch in/uit
- midi in/uit
- ingebakken FX op DSP-chip

Is nog helemaal gaaf, zowel optisch als technisch

Hier meer info op de Emu-site

Richtprijs: 70 euro

Kan evt. verzonden worden.
 
Kan natuurlijk ook geruilt worden tegen een Audio interface zoals een Edirol UA25 (natuurlijk met bijbetaling van mijn kant).
 
Iets anders leuks mag ook. ik zoek nog monitoren (esi Near o.i.d.) of hoofdtelefoon (beyerdynamic dt 990, akg k240 o.i.d.). Roept u maar!
 
Nu: 65 euro inclusief verzending.

Ruilen kan ook nog altijd. Beyerdynamic dt990, akg240 o.i.d. Of een Usb - Audio/midi-interface zoals de Edirol UA-25 of M-Audio Fasttrack Pro. Iig iets met midi, audio (jacks/xlr, geen tulp), usb en een beetje kwaliteit.
 
Origineel geplaatst door Ruubje
Nu: 65 euro inclusief verzending.

Ik wil verder niet racistisch zijn ofzo, maar dit geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland. Voor verzendingen buiten Nederland komt er een bedrag van zo'n 10 euro bij.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top