• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Yamaha RM1x en Emu 0404 PCI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.607
Locatie
Weesp
Na jaren met veel plezier met de Yamaha RM1x te hebben gewerkt, biedt ik 'm bij deze te koop aan. Hij heeft altijd als main-sequencer in mijn setup gediend, en is wat mij betreft nog steeds een van de meest intiutieve hardware sequencers. Ik heb er een koffer bij waar de RM1x + voeding netjes in past; erg handig als fligh case. Ook zit er een setje diskettes bij voor backup van patterns, de orginele voeding en manual. Drukknop 12 werkt niet helemaal goed, voor de rest technisch en optisch in zeer goede staat.
Prijs: 160 euro

Tevens te koop: Emu 0404 PCI geluidskaart. Inclusief alle breakout cables en driver CD-ROM.
Prijs: 50 euro

Alles kan worden verzonden, de kosten daarvan zijn voor jou. Tevens mogelijk op op te halen te Amsterdam.
 

Attachments

  • 100_3926.jpg
    100_3926.jpg
    66,4 KB · Bekeken: 93
  • 100_3925.jpg
    100_3925.jpg
    62 KB · Bekeken: 67
  • 100_3924.jpg
    100_3924.jpg
    63,3 KB · Bekeken: 73
RM1x is verkocht!

0404 geluidskaart mag weg voor 40 euro. Ruilen tegen een leuk effectje (bijv. gitaarpedaal, chorus, delay, phaser...) kan ook!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top