• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM1x / Emu 0404 USB / Oberheim 88 toetsen MIDI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

D-man

blub
Lid sinds
13 november 2003
Berichten
181
Locatie
Amsterdam
Na 2 jaar moet ik toch maar eens toegeven dat ik van deze mooie units geen gebruik meer ga maken. Ze hebben altijd prima hun werk gedaan, maar ik speel eigenlijk alleen nog maar gitaar. Dus in verband met ruimtegebrek mogen ze er vandoor voor een mooie prijs.

Yamaha RM1x
De gouwe ouwe. Deze heb ik echt al lang niet meer gebruikt, maar alles lijkt het nog prima te doen, alleen wat knopjes die af en toe een beetje haperen. Misschien een keer schoonmaken dus. Daarom mag 'ie voor €100 weg.
IMG_5142.jpg

IMG_5145.jpg


EMU 0404 USB
Ik vind deze nog steeds fantastisch, in 2008 gekocht, klein, compact en aardig wat inputs (gitaar, mic, line, midi, etc.). Deze mag weg voor €50.
IMG_5147.jpg

IMG_5149.jpg


Oberheim MC1000 88 keys gewogen
Deutsche Gründlichkeit. Met z'n 25 kilo onverwoestbaar, maar speelt prima, zowel in de studio als live. Heb 'm zelf voornamelijk in de studio gebruikt, maar ook zo nu en dan live. Volgens mij komt 'ie uit 2006, maar altijd goed verzorgd. Hij komt met bijpassende gigbag, midi pedaal en midikabel. Voor €200 is 'ie van jou (met een midi-to-usb erbij heb je dan echt een van de beter controllers).
IMG_5152.jpg

IMG_5154.jpg


Voor alles geldt: liefst afhalen bij mij thuis (Amsterdam Osdorp, goed bereikbaar met OV). Opsturen kan voor de 0404 en de Rm1x, maar dan komt er €10 bij.

Als je vragen hebt of interesse, stuur me een PB!

Ciao!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top