M-audio Nieuwtjes

weer tal van nieuwjes bij M-audio de laatst tijd. Na een hoop mooie dj-producten (final scratch alikes) en midi-controller, onder meer ook deze mixer
 

Attachments

  • nrv10_callout.jpg
    nrv10_callout.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 83
Re: M-audio Nieuwtjes

Origineel geplaatst door Maks
weer tal van nieuwjes bij M-audio de laatst tijd. Na een hoop mooie dj-producten (final scratch alikes) en midi-controller, onder meer ook deze mixer

deze mixer heeft zowel meerdere inputs als outputs..heel slim
 
damn! leuk mixertje
jammer van die mrsp...
 
Origineel geplaatst door S.L.E.
damn! leuk mixertje
jammer van die mrsp...

wat is mrsp?
 
Acronym Definition
MRSP Medical Readiness Strategic Plan
MRSP Minimum Recommended Selling Price
MRSP Mobility Readiness Spare Package


Bij sweetwater kost hij $699.97. Heeft iemand al europese prijzen gezien? Het lijkt mij een handig ding.
 
Origineel geplaatst door J3773
Acronym Definition

MRSP Minimum Recommended Selling Price



Bij sweetwater kost hij $699.97. Heeft iemand al europese prijzen gezien? Het lijkt mij een handig ding.

dat is alweer lager dan wat op de site van m-audio staat!
 
Origineel geplaatst door S.L.E.
dat is alweer lager dan wat op de site van m-audio staat!

duh daar staat de bruto advies prijs .. sweetwater is gewoon streetprijs
 
Origineel geplaatst door MadR
duh daar staat de bruto advies prijs .. sweetwater is gewoon streetprijs

wat is er mis met die prijs voor een 10x10 IO firewire interface met mixer functionaliteit?
 
Wanneer komt M-audio weer eens met een serieuze audio interface?

Een mooi 19 Inch 16in/12uit kastje ofzo. Daar hoor je de laatste tijd helemaal niks meer over bij deze mannen!
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Wanneer komt M-audio weer eens met een serieuze audio interface?

Een mooi 19 Inch 16in/12uit kastje ofzo. Daar hoor je de laatste tijd helemaal niks meer over bij deze mannen!


die zal er nog wel komen gok ik.

die lightpipe-interface hebben ze er onlangs wel ingesmeten:
http://www.m-audio.com/products/en_us/ProFireLightbridge-main.html

36 in, 36uit
 
Re: Re: M-audio Nieuwtjes

Re: Re: M-audio Nieuwtjes

Origineel geplaatst door olafmol
deze mixer heeft zowel meerdere inputs als outputs..heel slim

ja idd, dat is vaak het probleem met kleinere mixers...

die zijn toch vaak meer bandjes-georienteerd en hebben wel veel ins maar weinig outs
dit is misschien een leuk dingetje voor live
 
Origineel geplaatst door olafmol
wat is er mis met die prijs voor een 10x10 IO firewire interface met mixer functionaliteit?

ik zou 't niet weten .. ik attendeer s.l.e. alleen op het feit dat er verschil is tussen een bruto advies prijs en de straatprijs ..

:D
 
Mooie compacte mixer, mét faders en inserts. Ook handig dat de control room en phone output een aparte fader hebben :)

Leuk dingetje, en qua opties denk ik toch net iets volwassener dan bv. een Phonic Helixboard. Maar dat zie je dan ook weer terug in de prijs.
 
Origineel geplaatst door J3773
het grote verschil is dat die phonics en de alesis multimix (http://www.alesis.com/product.php?id=93) maar twee kanalen terug krijgen via firewire.

idd..volgens mij is dit de eerste kleinere mixer met ingebakken firewire waar je ook weer meerdere kanalen terug kan laten komen de mixer in, om lekker af te mixen met je mixertje ipv in de computer..erg slim!
 
Dit kan mijn HelixBoard 12 Firewire van Phonic ook al. :)

Ik kan 10sporen 8 sporen apart binnen laten komen, en 2 sporen (links en rechts), dus in totaal kan ik 10 sporen opnemen. Tegelijk, apart of wat dan ook.

Het komt dus allemaal via firewire mijn laptop binnen, en gaat ook weer terug naar de mixer via firewire.

Erg fijn :)
 
Origineel geplaatst door amhvj
Dit kan mijn HelixBoard 12 Firewire van Phonic ook al. :)

Ik kan 10sporen 8 sporen apart binnen laten komen, en 2 sporen (links en rechts), dus in totaal kan ik 10 sporen opnemen. Tegelijk, apart of wat dan ook.

Het komt dus allemaal via firewire mijn laptop binnen, en gaat ook weer terug naar de mixer via firewire.

Erg fijn :)

nee de andere kant dus op..van je PC naar de mixer kanalen toe...
 
Back
Top