hallo!!!

Becky

Ingeburgerd
Lid sinds
11 oktober 2006
Berichten
61
Locatie
r'dam
Hallo!

even voorstellen :)
ik ben Rebecca en ik ben 19.
sinds 5 jaar ben ik bezig met keyboard spelen.
ik heb me hier aangemeld omdat de floppydrive het niet meer doet van mijn Yamaha psr 6700 (ja die oude ja 8) )
misschien dat iemand me daar een beetje bij kan helpen hoe ik dat misschien zelf kan doen zonder iets stuk te maken?
alvast bedankt

groetjes Becky
 
Welcom.jpg


:erm: 'k Zou 't niet durven te proberen en dan beloven dat ik niets stuk maak.., maar ik neem aan dat er wel enkele handige figuren hier rondspoken.




:D O ja, waarschijnlijk krijg je veel aandacht hier; er melden zich weinig meisjes hier aan, dus schrik niet.
 
Hej Rebecca..

Ook Welkom op het Synthforum ..

Met je floppydrive van je Yamaha psr 6700 kan ik je denk ik niet echt verder helpen :erm: , hoop dat je er snel een antwoord hebt hier!... Misschien moet je even wat meer informatie geven wat hij niet meer doet!

Veel Succes! ;)

( *p.s. leuk dat je hier ook dames tegen komt :P haha... )
 
haha zo erg hier? :D
maarja ze zeggen! dat mannen wat technischer zijn, dus ik ben heel erg benieuwd ;)
ik kan beter een topic onder reparatie vragen denk ik?
 
Re: hallo!!!

Origineel geplaatst door Becky
Hallo!

even voorstellen :)
ik ben Rebecca en ik ben 19.
sinds 5 jaar ben ik bezig met keyboard spelen.
ik heb me hier aangemeld omdat de floppydrive het niet meer doet van mijn Yamaha psr 6700 (ja die oude ja 8) )
misschien dat iemand me daar een beetje bij kan helpen hoe ik dat misschien zelf kan doen zonder iets stuk te maken?
alvast bedankt

groetjes Becky

hoi, samen piano spelen ? :D
 
citaat:
Origineel geplaatst door Becky
Hallo!

even voorstellen
ik ben Rebecca en ik ben 19.
sinds 5 jaar ben ik bezig met keyboard spelen.
ik heb me hier aangemeld omdat de floppydrive het niet meer doet van mijn Yamaha psr 6700 (ja die oude ja )
misschien dat iemand me daar een beetje bij kan helpen hoe ik dat misschien zelf kan doen zonder iets stuk te maken?
alvast bedankt

groetjes Becky


hoi, samen piano spelen ?

tuuurlijk :P
5 jaar heet niet dat ik het goed kan :P
 
ik heb nog nooit keyboard les gehad dus verwacht ook nie van mij dat ik complexe stukken met 2 handen kan spelen. eerder simpele melodietjes met 1 hand. welkom trouwens :)
 
accoorden ken ik stuk of uh... 60 van de ontelbare lol, verder af en toe wat improviseren, maar schrijven wil ik nu leren enzo
 
Hoi Rebecca

Tja ik heb ook nog eens 10 jaar toetsenles gehad een tijd geleden,
alleen het noten lezen gaat me nu helaas niet zo heel goed meer af ;{



Gz, toch wel weer typisch, een meisje meld zich aan en hoppa, 14 reacties...

:engel:
 
heb vroeger nooit lessen gehad, eigenlijk wel best spijt van. dan had ik dat wat ik in 5 jaar geprutst heb binnen een jaar kunnen doen. maarja het is nooit te laat om te leren :geslaagd:
 
Origineel geplaatst door Bass
Hoi Rebecca

Tja ik heb ook nog eens 10 jaar toetsenles gehad een tijd geleden,
alleen het noten lezen gaat me nu helaas niet zo heel goed meer af ;{



Gz, toch wel weer typisch, een meisje meld zich aan en hoppa, 14 reacties...

:engel:

En hoeveel reacties zijn er van Becky zelf Bass ;)

Maar welkom :okdan: . Kom nog es in de chat kijken :D
 
zalk ik doen ;)
heb het wel erg druk dus zal niet vaak worden haha.
zeker als ik me keyboard weer heb (half jaar moeten missen... op paar minuten per maand dan)
dus ik ben weer een paar uur per dag bezig om alles weer opte frissen :stupid + huishouden lol
 
Back
Top