Voorstellen want nieuw :)

MartijnP

Nieuwkomer
Lid sinds
16 juni 2022
Berichten
2
Locatie
Zuid-Holland
Hoi allemaal,

Ik ben Martijn, 31 jaar en speel al heel wat jaren toetsen. Heb vanaf mijn 13e tot mijn 18e keyboardles gehad, en daarna zo af en aan bezig gebleven met muziek.
Momenteel speel ik in de worship band van onze kerk, waar ik alle toetsenpartijen voor mijn rekening neem (piano's, ep's, orgels, synths, pads en zo nu en dan eens een solo instrument).
Ik gebruik daarvoor mijn trouwe ouwe Tyros 3, die ik vanaf het eerste uur zo'n beetje heb... het beestje is zowat 14 jaar oud.
Daarbij heb ik thuis nog een Kawai CA-97 staan in de huiskamer, waar ik ook regelmatig op speel.

De reden van mijn aanmelding is eigenlijk omdat ik een ander instrument wil voor in mijn band, en ik een specifieke functie van mijn Tyros vrij veel gebruik, die ik nog niet heb kunnen vinden in een stage-piano/synth.
Ik heb al best wat video's bekeken en winkelbezoekjes uitgevoerd, maar nog niet helemaal kunnen vinden wat ik zoek. Daarom hoop ik dat jullie met al de collectieve kennis die hier aanwezig is, mij misschien wat verder kunnen helpen. Maar daarvoor zal ik een apart topic aanmaken :)

Groet,
Martijn
 
Back
Top