Svenson and Gielen - Twisted

ermmmm

ermmmm

sorry maar ik ben nogal een newbie in synths hoor :)

ik heb eerst 6 jaar keyboard geleerd en toen wou ik gewoon synth spelen ( daarom wou ik ook keyboard eerst leren zodat ik een beetje noten kan spelen )

keb deze synth nog maar een jaartje en ik ben slecht in improviseren ( b.v. je eigen melodie maken )

maar ik kan een paar liedjes van sunclub en rank1 - airwave en track 5 van de cd superstrings ( weet naam niet *D ) en ik ben nu bezeg met twisted + ik kan ppk ressurection al half dus :-)

maar over de techniek weet ik weinig ;{



( btw let niet op mijn dyslectsie ofzoiets 8P )
 
Waarom zou je andermans muziek na willen spelen? Klein advies : veel oefenen en rotzooien met je eigen melodieen etc. creeren, brengt zoveel meer voldoening met zich mee op het moment dat je iets moois hebt gemaakt.

Sorry, moest gezegd worden ;)
 
nou...als je n paar dingetjes kan naspelen kom je er wel achter hoe je n bepaalde sound kunt maken

als je bijvoorbeeld beauty of silence, superstring, sunshine (je weet wel met die fokkin autotune) kunt spelen, weet je dat je met 3 of 4 vingerzettingen n tranceplaatje kunt maken. Wel niet echt origineel maar ja.
 
Orgineel geplaatst door Pjotr G
nou...als je n paar dingetjes kan naspelen kom je er wel achter hoe je n bepaalde sound kunt maken

als je bijvoorbeeld beauty of silence, superstring, sunshine (je weet wel met die fokkin autotune) kunt spelen, weet je dat je met 3 of 4 vingerzettingen n tranceplaatje kunt maken. Wel niet echt origineel maar ja.


juist :D
 
daarom

daarom

ik speel ze vooral na omdat ik dus lekker mee kan raggen op een plaatje die dan op de radio draait en het is wel grappig...

k ben trouwens bevriend met een dj, ik speelde soms wel wat en dan probeerde hij er een remix van te maken ( keb nog steeds niks meer van hem gehoord :-] )
 
Re: daarom

Re: daarom

Orgineel geplaatst door inferno acid
ik speel ze vooral na omdat ik dus lekker mee kan raggen op een plaatje die dan op de radio draait en het is wel grappig...
Zo heb ik ook gitaar leren spelen ;)
 
Back
Top