Pioneer efx500

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Het is eigenlijk een DJ mixer met BPM counter en allerlei andere FX zooi die erop zit. Maar naast dat lijkt het me ook een gaaf ding om mee te remixen. Dat je snel je samples real-time kunt bewerken op een manier zoals een DJ dat ook zou doen.
Misschien dat de echte DJ hier niet mee geassocieerd wenst te worden. Toch dat ik een bepaald iemand er leuke dingen mee zag doen.

De link:
http://www.pioneerprodj.com/products/efx500/efx500.mv

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik heb eens een tijdje zo'n ding gehad ja. Best wel goed om mee te klooien in een mix. Alles poept ie er bpm sync uit! Na een tijdje was ik hem zat, mede omdat ie geen reverb heeft.. Dus, heel bruikbaar ding, maar vooral leuk bij live mixen.
Ik ben aan het kijken of de nieuwe Kaosspad wat voor me is..?
 
ik zoek ook nog steeds een goede effecten-unit voor bij het dj-en... heb een DJM-600 mengpaneel...met zeer basic effecten... alleen ik wil bijvoorbeeld net als hawtin zo'n Ensonic DP4 (zo heet ie geloof ik)... ik wil minstens 3 tafels erop aansluiten en hij moet een erg lekker rauw geluid hebben... Niet zoals de pioneer of korg kaos-pad... die vind ik net niet... vraag me niet waarom (technically speaking)...

Ik zoek dus nog steeds een apart cool effectenbakkie... iemand toevallig andere suggesties?
 
Back
Top